نمای شیشه‌ای کرتین وال

نمای شیشه‌ای کرتین وال

  • جمعه 20 مرداد 1396

اخبار => اخبار

نمای شیشه‌ای کرتین وال

نمای شیشه‌ای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرنی است که با توجه به کاربرد شیشه و آلومینیوم در آن از شرایط و ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار می‌باشد.

نمای کرتین وال کاملا بصورت صنعتی ساخته می‌شود و شرایط نصب آن به گونه‌ای است که انعطاف پذیری خاصی در مواجه با تنش‌های ناشی از زلزله و نشت‌های احتمالی ساختمان در مواقع اضطراری دارد و بصورتSelf Support و تماما آلومینیومی طراحی و اجرا می گردد. این نوع نما در انواع فریم لس و فیس کپ ساخته و اجرا می شود.

در این سیستم بدلیل اینکه سطح مقطع پروفیل آلومینیوم بزرگ است و از مقاومت بالایی برخوردار است احتیاجی به شبکه‌بندی جهت زیرسازی نما نیست و خود پروفیل بوسیله پلیت که با پیچ‌های لوبیایی داخل آن قابل رگلاژ می‌باشد به ساختمان متصل می‌شوند.

این سیستم، در برابر تنش‌های قائم و جانبی از قبیل باد، زلزله و تکان‌های شدید کاملاً پایدار است.زیبایی فوق‌العاده و منحصر به فرد این سازه در نما امتیاز نهایی آن است.

طراحی زیبا و استاتیکی این سیستم به همراه عدم استفاده از پیچ و پرچ در مونتاژ و طراحی باز شوی مخفی در این سیستم علاوه بر زیبایی و دید بسیار عالی باعث بالارفتن ضریب مقاومت و آب‌بندی و هوابندی شده است.

ارسال شده توسط شرکت "صنایع آلومینیوم شیشه اتحاد نشکن"

www.e-nashkan.ir


تعداد بازدید : 945

ارسال نظر

ارسال