بازدید معاون محترم وزیر صمت و جمعی از مسئولان کشوری از وین تک

  • دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 15:15

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین (وین تک)، روز یکشنبه هجدهم خرداد میزبان جمعی از مقامات کشوری و استانی بود.
بازدید معاون محترم وزیر صمت و جمعی از مسئولان کشوری از وین تک

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی وین تک، محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی جهانگیری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی و سید مرتضی نیرومند مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، به‌همراه جمعی از مسئولین استانی ضمن بازدید از مجموعه، جلسه مشترکی نیز با مدیرعامل گروه کارخانجات آدوپن پلاستیک پرشین برگزار کردند.

 

در این جلسه کاوه خداپرست، مدیرعامل مجموعه آدوپن پلاستیک پرشین، پس از تشریح فعالیت‌های این مجموعه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های پروفیل‌های یو پی‌وی‌سی کشور، اهداف و چشم‌اندازهای این مجموعه تولیدی را ترسیم کرده و موانع پیش روی توسعه این گروه صنعتی را مطرح کرد.

 

 

صالحی نیا در ادامه از طرح توسعه درحال افتتاح این گروه صنعتی بانام تجاری DOOR TECH در شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی تبریز که بزرگ‌ترین طرح تولید درب داخلی ساختمان کشور است بازدید کرد. معاون وزیر صمت، در این بازدید ضمن تجلیل از تلاش‌های به‌عمل‌آمده در جهت رشد تولید داخلی در این مجموعه صنعتی و در سال مزین به نام جهش تولید برای رفع موانع این مجموعه صنعتی ابراز امیدواری کرد و افزود: ما در وزارت صمت تمام تلاش خود را برای رفع موانع توسعه این مجموعه به کار خواهیم بست. چراکه در بازدیدی که داشتیم، مجموعه‌ای بی‌نظیر از بابت نظم سازمانی، استقرار دستگاه‌های به‌روز و به‌کارگیری نیروی کار متخصص و همچنین آزمایشگاه پیشرفته و تولیدات باکیفیت دیدیم که این امر نویدبخش روزهای بسیار خوب برای این واحد تولیدی خواهد بود.

 


تعداد بازدید : 3967

ارسال نظر

ارسال