برگزاری دوره آموزش تلفیقی سیستم‌های اجرای نمای آجری برای مربیان حوزه معماری و ساختمان سراسر کشور

  • یکشنبه 14 مهر 1398 ساعت 12:2

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: دوره آموزش تلفیقی سیستم‌های اجرای نمای آجری برای مربیان حوزه معماری و ساختمان سراسر کشور در مرکز تربیت مربی برگزار شد.
برگزاري دوره آموزش تلفیقی سیستم‌های اجرای نمای آجری برای مربیان حوزه معماری و ساختمان سراسر کشور

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، با همت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در تعامل با کارخانه آجر نماچین اصفهان و با همکاری دپارتمان صنایع ساختمان مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، دوره آموزش تلفیقی سیستم‌های اجرای نمای آجری در محل کارخانه آجر نماچین از تاریخ سوم لغایت پنجم مهرماه 98 با شرکت 44 نفر از مربیان حوزه معماری و ساختمان سراسر کشور، برگزار شد.

بنابراین گزارش: از خصوصیات منحصر به فرد این دوره آموزشی برگزاری درمحل کارخانه یکی از برترین برندهای تولید آجر نما در کشور و فرصت آشنایی با تکنولوژی‌های روز این حوزه بود. در طول این دوره آموزشی مهارت محور، فراگیران با انواع سیستم‌های اجرای نما از جمله سیستم کرتکس، نمای خشک، نمای تر و اجرا با چسب آشنا شدند.

با توجه به اینکه ارتقاء مهارت، یکی از راه‌های ایجاد اشتغال در جامعه بوده و افزایش مهارت شاغلان حوزه ساختمان، منجر به تولید ساختمان‌های ایمن و با کیفیت می‌شود. صنایع فعال کشور در حوزه ساختمان با همکاری مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و مرکز تربیت مربی می‌توانند از طریق تشکیل زنجیره تأمین مهارت در این حوزه، وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خود را به خوبی به انجام برسانند.

این دوره آموزشی اولین دوره از بسته آموزشی "مربی اجرای نماهای مدرن و سنتی آجری" بود که با هدف تربیت مربیان ماهر در زمینه اجرای انواع نماهای آجری، برگزار گردید و در ادامه، سایر دوره‌های این بسته آموزشی با همکاری اداره کل استان اصفهان، کارخانه آجر نما چین و دپارتمان صنایع ساختمان مرکز تربیت مربی برگزار خواهد شد.


تعداد بازدید : 926

ارسال نظر

ارسال