حضور ایران در نمایشگاه‌ بین‌المللی صنعت ساختمان ازبکستان

  • پنجشنبه 11 مهر 1398 ساعت 10:58

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ازبکستان در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی «اوزاکسپومرکز» شهر تاشکند آغاز به کار کرد.
حضور ایران در نمایشگاه‌ بین‌المللی صنعت ساختمان ازبکستان

به‌گزارش باشگاه در  و پنجره و نما به‌نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ازبکستان عصر روز گذشته در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی «اوزاکسپومرکز» شهر تاشکند آغاز به‌کار کرد.

در این نمایشگاه همچنین «غلامحسین ابراهیمی» کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان نیز حضور و از غرفه‌های شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه بازدید کرد.

در این نمایشگاه که توسط شرکت بین‌المللی نمایشگاهی «ExpoPosition»  برپا شده است، بیش از 50 شرکت از کشورهای جهان مانند جمهوری اسلامی ایران، ایتالیا، کره جنوبی، چین، قزاقستان، روسیه، ترکیه، اوکراین و ازبکستان حضور دارند.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ازبکستان شامل بخش‌های «فن‌آوری‌های تخصصی»، «انواع کاغذهای دیواری»، «رنگ‌ها»، «پنجره و درها»، «مبل»، «فن‌آوری‌ها و تجهیزات برای صنایع معدن» «فلزسازی و ماشین‌سازی»، «صنایع شیمیایی»، «مصالح ساختمانی و دستگاه‌ها»، «فن‌آوری‌های تولید و حمل و نقل بتون» است.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی نمایش دست آوردها در صنعت ساختمان و همچنین تبادل تجربیات، مساعدت برای گسترش همکاری‌های بین المللی و نوسازی بازار مصرفی ازبکستان است.

مدیر شرکت «میثاق فریوران» ایران در این نمایشگاه گفت: شرکت های ایرانی شامل بیش از 20 شرکت در قالب شرکت های سیمان و برق و چراغ، ماشین سازی، چسب بتون، آجر نسوز و ایزوگام و لوله در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان ازبکستان به صورت پاویون ایران حضور داشتند.

«محمد حسین زاده» افزود: با توجه به اینکه هدف از حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه توسعه روابط تجاری با کشور ازبکستان بوده و این همکاری ها در این شرایط برای کشور ایران بسیار اهمیت دارد تلاش بسیاری شد تا طرف‌های تجاری شرکت‌ها در نمایشگاه بتوانند همکاری وسیع را در مبادلات اقتصادی شروع کنند.

مدیر شرکت «میثاق فریوران» ایران در این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها می‌توانند مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دو کشوررا بیش از پیش افزایش دهند.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و مبل ازبکستان توسط شرکت بین‌المللی نمایشگاهی «ExpoPosition» با همکاری وزارت ساختمان ازبکستان، شرکت سهامی «اوزستروی ماتریالی» برگزار می‌شود و تا 4 اکتبر سال 2019 میلادی به کار خود ادامه می‌دهد.


تعداد بازدید : 832

ارسال نظر

ارسال