راه‌اندازی کمپین «گام مشترک» در هونام ابزار نوین

  • سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت 12:53

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره نما؛ شرکت هونام ابزار نوین کمپین «گام مشترک» را راه‌اندازی کرد.
راه‌اندازی کمپین «گام مشترک» در هونام ابزار نوین

مدیرعامل هونام ابزار نوین در گفتگو با خبرنگار مجله‌ی در و پنجره نما ضمن اعلام این خبر گفت: شرکت هونام ابزار نوین در راستای گسترش فرهنگ گفتگو، مشورت و انتقادپذیری و به‌منظور ارتباط نزدیک‌تر با همکاران و مشتریان، کمپین «گام مشترک» را طراحی و اجرا کرده است. کمپین گام مشترک فرصت و فضایی است که نقطه‌نظرات همه فعالان صنف را جویا شویم.

مهندس تقی‌زاد افزود: در مجموع با توجه به اوضاع کلی کشور بعد از شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، احساس کردیم با این حرکت تا حدود زیادی می‌توانیم از نقطه‌نظرات ارزشمند مشتریان و همکاران خوبمان آگاهی پیدا کرده و روند بهینه‌ای جهت ارائه خدمت به ایشان ایجاد کنیم.

تقی‌زاد پیرامون مهم‌ترین دلایل ایجاد این کمپین اظهار کرد: تجربه سالیان گذشته به‌ویژه چند سال اخیر که با مشکلات عدیده‌ی اقتصادی روبه‌رو بوده‌ایم نشان داده، خروج از بحران تنها با همراهی مشتریان و معتمدان در این صنعت امکان‌پذیر است لذا باوجود هزینه‌هایی که گهگاه متحمل می‌شویم جلب رضایت این همکاران و شنیدن نقطه‌نظراتشان همواره اولویت ما بوده و ایجاد کمپین گام مشترک نیز در همین راستا برنامه‌ریزی و اجرا شده است.


تعداد بازدید : 3450

ارسال نظر

ارسال