۸ فایده توری پلیسه‌ای که باید بدانید

  • شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 11:24

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: توری پنجره یکی از بخش‌های مهم خانه است که روی پنجره‌های قدیمی و جدید دیده می‌شود. اگر هنوز نمی‌دانید برای پنجره‌تان توری خریداری کنید یا نه، ما در اینجا مزیت‌های توری پلیسه ای پنجره را به شما معرفی می‌کنیم.
۸ فایده توری پلیسه‌ای که باید بدانید

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از همشهری آنلاین، توری پنجره بخشی از خانه است که زیاد به آن فکر نمی‌کنیم. تنها کاری که انجام می‌دهیم باز کردن پنجره است و اجازه می‌دهیم کارشان را انجام دهند که البته به راستی به کیفیت زندگی ما کمک کرده‌اند. امروز می‌خواهیم دلیل اهمیت توری پنجره برای خانه را به شما نشان دهیم و بگوییم این توری‌ها چطور کیفیت زندگی ما را افزایش داده‌اند.

فایده توری پلیسه‌ای: دور نگه داشتن حشرات

هر نوع توری که خریداری کنید، بعد از نصب آن متوجه می‌شود که دیگر حشرات نمی‌توانند به خانه‌تان وارد شوند. این دلیل اصلی و اولیه خرید توری پنجره است. در صورتی که پنجره‌تان توری نداشته باشد حشرات همه جا دیده می‌شوند. تصور کنید تمام حشراتی که با یک بار پیک نیک رفتن می‌دیدید به خانه‌تان وارد شود. در آن صورت پشه‌ها به خانه‌تان وارد می‌شوند و شما را نیش می‌زنند. حشرات بالای سرتان و روی غذایتان پرواز می‌کنند و حتی می‌توانند بیماری‌ها را به خانه‌تان بیاورند. آنوقت عنکبوت‌ها هم همه جا دیده می‌شوند.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت توری پلیسه ای را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک نصاب توری پلیسه‌ای در تهران باشید می‌توانید سفارش توری پلیسه‌ای ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

توری پلیسه ای از ما در برابر بیماری‌ها مراقبت می کند

از آنجایی که حشراتی مثل پشه و مگس با وجود توری دیگر راه ورود به خانه ندارند، بنابراین به بیماری‌های مسری کمتر دچار می‌شوید. قبل از استفاده از توری پنجره، در سال‌های ۱۹۳۰ حدود یک سوم مردم جنوب شرق آمریکا از مالاریا رنج می‌بردند. از آن زمان موارد مالاریا کاهش یافته و تقریباً این بیماری ریشه کن شده است. بر اساس تحقیقات دانشمندان سرایت بیماری‌های مثل نیل غربی و تب زرد به این دلیل است که در خانه‌های مدرن از توری پنجره استفاده نمی‌شود. گرچه شاید توری پنجره از نظر خیلی‌ها ظاهر پنجره را زشت کند اما فواید زیادی دارد.

بیرون‌کردن جانوران موذی

توری پلیسه‌ای می‌تواند جانوران موذی مانند راکون، سنجاق، پرنده، موش و گربه و حتی انسان را دور نگه دارد. گرچه شاید پرندگان و حیوانات کوچک جانور موذی تلقی نشوند اما وجودشان در خانه می‌تواند مایه آزار باشد. چون می‌توانند غذایمان را بردارند، روی کفپوش خانه ادرار کنند و خانه‌مان را نابود کنند. حتی می‌توانند بیماری‌هایی مثل هاری را سرایت دهند. پس اگر تا به حال چنین موجوداتی به خانه وارد شده‌اند، باید بدانید وجودشان در خانه شما می‌تواند خطرناک باشد، پس هر چه زودتر توری نصب کنید تا دیگر این موجودات را در خانه‌تان نبینید. 

زیباترکردن پنجره

توری پلیسه ای می‌تواند خانه‌ها را زیباتر کند. داشتن توری، به خصوص توری‌های تمیز و خوش ساخت می‌تواند پنجره خانه‌تان را زیباتر کند. از آنجایی که توری باید در اولین نگاه زیبا به نظر برسد پس حین خرید دقت کنید. می‌توانید توری پلیسه ای خریداری کنید. این توری‌ها هم باید از داخل تمیز و مرتب باشند و هم از بیرون تمیز باشند. پس باید وقت صرف کنید و نمای بیرون را هم تمیز کنید.

توری پلیسه ای در برابر گرد و غبار محافظت می کند

توری پلیسه ای  در مقابل گرد و خاک‌هایی که روی پنجره قرار می‌گیرد نوعی محافظ است. لابد دیده‌اید کسانی که توری پنجره ندارند دائم پنجره‌های خود را تمیز می‌کنند و باز هم از کثیف شده پنجره‌هایشان شکایت دارند. در حالی که اگر توری پنجره داشته باشید هرگز به این مشکل دچار نمی‌شوید. توری پنجره در برابر گرد و غبار و آلاینده‌ها به عنوان محافظ عمل می‌کند. پس دفعه بعد که خانه را گردگیری می‌کنید مراقب توری پنجره باشید.

توری پلیسه ای به عنوان عایق عمل می کند

توری پلیسه ای در ماه‌های سرد گرما را داخل خانه نگه می‌دارد و در ماه‌های گرم تابستان سرما را بیرون نمی‌دهد، بنابراین به عنوان نوعی عایق عمل می‌کند. البته شاید توری پنجره نتواند به اندازه پنجره‌های عایق کاری شده دما را متعادل نگه دارد و نقش مستقیم داشته باشد، اما حتماً در نگه داشتن دمای خانه نقش مهمی دارد. پس در ماه‌های سرد زمستان تمام درز و شکاف‌های توری پنجره را ببندید تا هوای گرم داخل بیرون نرود.

منحرف کردن باران

توری پلیسه ای می‌تواند باران را هم منحرف کند. در نتیجه شاید در ماه‌های بارانی و طوفانی بخواهید برای خرید پنجره‌ها و محافظ‌های مخصوص سرمایه گذاری کنید، اما باید بدانید توری پنجره هم می‌تواند باران را منحرف کند. بنابراین نه تنها از بیماری و آسیب شما جلوگیری می‌کند، بلکه مانع آسیب رسیدن به ساختار خانه می‌شود. توری پنجره باران و کپک را به حداقل می‌رساند.

مزایای دیگر توری پلیسه‌ای

توری‌های ساده پنجره تمام این مزیت‌ها را دارا هستند. با این حال می‌توانند در برابر آسیب خورشید، خط و خش حیوانات خانگی و آسیب‌های دیگر هم یک محافظ خوب باشند. توری‌های امروزی در مقایسه با توری‌های مدرن مزیت‌های بیشتری دارند و ظاهرشان هم بهتر است. توری‌های امروزی در مقایسه با توری‌های فایبرگلاس قدیمی بهتر هستند. با این حال قیمت بالاتری دارند که در مقابل مزایا ارزشش را دارد.

توری‌های مخصوص

توری‌های مخصوص در و پنجره و ایوان به شما کمک می‌کنند تا از مزیت‌های بیشتری بهره مند شوید. از تصفیه هوا گرفته تا زیباتر نمودن خانه، این توری‌ها مزیت‌های زیادی دارند که می‌توانید از آنها بهره مند شوید.


تعداد بازدید : 417

ارسال نظر

ارسال