✅ گردهمایی سازندگان و طراحان تبریز

3 و4 شهریور 1400- مرکز همایش های بین المللی تبریز

  • شنبه 8 خرداد 1400 ساعت 12:20

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: گردهمایی سازندگان و طراحان تبریز 3 و4 شهریور 1400 در مرکز همایش های بین المللی تبریز برگزار می‌شود.
✅ گردهمایی سازندگان و طراحان تبریز

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما، سال گذشته و پس از برگزاری دومین همایش و نمایشگاه نما در تاریخ ۱۶ الی ۱۸ دی ، از کمپین ملی “نما، هویت شهر ما” جهت برگزاری در کلانشهرهای کشور رونمایی به عمل آمد.

تبریز، اولین مقصد “کمپین ملی نما، هویت شهر ما”

این کمپین پس از آن که طی سال های ۹۸ و ۹۹، به شکل یک سلسله همایش و کارگاه آموزشی، با موفقیت در مناطق ۲۲ گانه تهران برگزار گردید، در گام بعدی با عنوان “کمپین ملی نما، هویت شهر ما” و با هدف برگزاری در کلانشهرهای کشور طی مراسمی در دومین همایش و نمایشگاه نما، توسط جمعی از مدیران شهری تهران و کلانشهرها رونمایی گردید و کلانشهر تبریز به عنوان اولین مقصد آن در سال ۱۴۰۰ در برگزیده شد.

در همین راستا، تفاهم نامه همکاری در خصوص برگزاری این رویداد بین معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و مجتمع رسانه ای راه و ساختمان (صما) منعقد شده که بر اساس آن در تاریخ ۳ و ۴ شهریور ۱۴۰۰، تبریز با مشارکت دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرها، میزبان این کمپین خواهد بود.

دکتر محمد عزتی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز درباره چرایی برگزاری این کمپین در این شهر، می‌گوید: «این ضرورت احساس شد که با روشی دیگر مسئله نما را مدیریت کنیم.»

از برنامه‌های این گردهمایی می‌توان به تقدیر از معماران و سازندگان برتر، معرفی پروژه های شاخص و با کیفیت، کارگاه های آمورشی و پنل های تخصصی، نمایشگاه تجهیزات و مصالح استاندارد اشاره کرد. این برنامه با حضور مدیران شهری و دست اندرکاران صنعت ساختمان تبریز و کشور برگزار می گردد.

 


تعداد بازدید : 548

ارسال نظر

ارسال