آغاز عضوگیری رسمی انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران

  • چهارشنبه 30 تیر 1395

اخبار => اخبار

آغاز عضوگیری رسمی انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران

بدینوسیله شروع فعالیت و عضوگیری رسمی انجمن در، پنجره، نما و صنایع وابسته ایران را به اطلاع مدیران و فعالین صنعت در، پنجره و نما رسانده و ضمن دعوت از کلیة عزیزان و بزرگان، پیشکسوتان و فعالین بخش‌های مختلف این صنعت جهت مشارکت و عضویت در انجمن، امید است تا بتوان از تجارب و نظرات ارزشمند صاحب‌نظران این عرصه در پیشبرد اهداف صنعت در، پنجره، نما و صنایع وابسته و ایجاد همگرایی و حمایت و صیانت از منافع صنفی بهره‌مند گردیم.

لذا بدینوسیله از آن مدیریت محترم تقاضا می‌گردد تا دستورات مقتضی مبنی بر درخواست عضویت ازطریق وب‌سایت رسمی انجمن به آدرس www.fawindo.com در سرشاخه باشگاه اعضا و یا تکمیل فرم پیوست و ارسال آن ازطریق نمابر 88171062 و یا آدرس ایمیل info@fawindo.com را مبذول فرمایید.

جهت مزید استحضار به‌منظور تسریع در ارائه خدمات و دستیابی به اهداف گروهی و جمعی، کارگروه‌های تخصصی در 9 بخش (به‌شرح ذیل) به‌همراه استراتژی و چشم ‌نداز هر بخش تدوین و جهت اطلاع اعضای محترم در سایت انجمن قرار داده شده است. مزید امتنان خواهد بود چنانچه تمایل به حضور و مشارکت در هریک از کارگروه‌ها را دارید، کارگروه مدنظر خود را در فرم پیوست مشخص نمایید تا هماهنگی‌های مقتضی در زمان تشکیل کارگروه‌های مربوطه با آن مدیریت محترم صورت پذیرد. شایان ذکر است که محدودیتی برای حضور هر عضو در چند کارگروه وجود ندارد.

کارگروه‌های انجمن در و پنجره و نما و صنایع وابسته ایران عبارتند از:

  1. کارگروه آموزش
  2. کارگروه استاندارد
  3. کارگروه امور حقوقی و قراردادها
  4. کارگروه بازاریابی
  5. کارگروه روابط عمومی و تبلیغات
  6. کارگروه امور کارفرمایان و امور فرهنگی
  7. کارگروه اعضا و خدمات‌رسانی به اعضا
  8. کارگروه ارتباط با سازمان‌ها و نهادها
  9. کارگروه بودجه و مالی

تعداد بازدید : 430

ارسال نظر

ارسال