2 هزارو650 واحد مسکن مهر درمازندران به بهره برداری رسید

  • جمعه 9 مهر 1395 ساعت 0:33

اخبار => اخبار

ساری - ایرنا - 2 هزار و 650 واحد مسکن مهر روز چهارشنبه با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی در شهرهای مختلف مازندران به بهره برداری رسید .
2 هزارو650 واحد مسکن مهر درمازندران به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا این واحدها در 22 شهرستان استان مازندران واقع شده و هزینه هر واحد مسکونی به طور متوسط 500میلیون ریال و در مجموع بیش از یک هزارو 300میلیارد ریال هزینه ان اعلام شد
معاون عمرانی استانداری مازندران در مراسم افتتاحیه یک پروژه 96واحدی مسکن مهر در جویبار گفت : تا پایان سال جاری حدود پنج هزار واحد مسکن مهر دیگر را به اتمام خواهیم رساند.
وی ادامه داد:همچنین درصدد هستیم شاهد به بهره برداری رسیدن سه هزار واحد مسکن مهر دیگر با حمایت مسئولین و بانک های عامل تا مهرماه سال 96 در مازندران باشیم.
علی نبیان به افتتاح پروژه 96واحدی مسکن مهر در کلاگرمحله جویبار اشاره کرد و گفت:درحال حاضر 50نفر در این ساختمان ساکن هستند.
معاون عمرانی استانداری مازندران کل تسهیلات ساخت این پروژه را 28میلیارد و 800میلیون ریال اعلام کرد و افزود : تسهیلات مسکن به ازای هر واحد 300میلیون ریال بوده است.
وی تنها مشکل اساسی واحدهای مسکن مهر را تائیدیه استاندارد برای آسانسور دانست و گفت :برای چهار بلوک 6طبقه ایی در این مکان هفت ایستگاه آسانسور در نظر گرفته شده است.
نبیان در پایان از بازدید علی اصغر مهرابادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهراز پروژه 2 هزار و 800واحدی میارکلا جویبار خبر داد و گفت :برای اجرا و سرعت بخشی در اجرای این پروژه و تلاش دستگاه های خدمات رسان آب،برق و گاز درصدد هستیم تا اوایل سال 96شاهد به بهره برداری رسیدن این مسکن باشیم تا پاره ایی از دغدغه های شهرهای ساری،جویبار و قائمشهر را کاهش دهیم.
خبرنگار: مونا معینی کوچکسرایی **انتشار دهنده : سید محسن حسن نیا


تعداد بازدید : 559

ارسال نظر

ارسال