مزایای محصولات "فن‌آوران انرژی‌های سبز" چیست؟

  • پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت 0:51

اخبار => اخبار

شرکت فن‌آوران انرژی‌های سبز با محصولات خود در نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی حاضر می‌شود.
مزایای محصولات "فن‌آوران انرژی‌های سبز"  چیست؟

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت فن‌آوران انرژی‌های سبز محصولاتی همچون آبگرمکن‌های خورشیدی فلوتردار، کویل‌دار، پروانه‌ای، هوشمند و آب شیرین‌کن خورشیدی عرضه می‌کند.

از مزایای آبگرمکن‌های خورشیدی فن‌آوران انرژی‎‌های سبز می‌توان به مواردی همچون سیستم کاملا متفاوت و برتری‌های فراوان نسبت به محصولات قبلی، استفاده از بالاترین تکنولوژی روز دنیا، ۳۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی ساختمان، مجهز به سیستم کنترل مرکزی به صورت اتوماتیک و دستی برای برنامه‌ریزی و مدیریت کامل دستگاه، ذخیره آبگرم بهداشتی در مخزن دو جداره، تامین آبگرم در همه مناطق ایران، همه فصول سال و در طول شبانه‌روز، حداقل فضای مورد نیاز برای نصب، قیمت مناسب و راندمان بالا، عیب‌یاب هوشمند، دارای گرمکن پشتیبان برای استفاده در روزهای بسیار سرد زمستان، ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش و نصب سریع و آسان اشاره کرد.

آبگرمکن‌های خورشیدی فلوتردار:

استفاده از این محصول بیشتر برای مراکز عمومی همچون پادگان‌ها، حمام عمومی و سرویس بهداشتی پارکها که نیاز به تامین آبگرم پیوسته دارد، پیشنهاد می‌شود.

در این مدل آب سرد وارد مخزن فلوتر (منبع بالای مخزن اصلی) شده و به هنگام استفاده از آبگرم و همزمان با پایین آمدن سطح آب شناور، شناور باز شده و آب سرد جایگزین آبگرم مصرفی می‌شود.

با توجه به عملکرد این سیستم که به‌صورت مکانیکی است این محصول به راحتی قادر به فعالیت در مراکز فاقد برق نیز است. تعداد زیادی از این محصول در بوستان‌های تهران و اصفهان نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

آبگرمکن خورشیدی کویل‌دار:

در شرایطی که نیاز به آبگرم پر فشار و یا کمک گرمایشی باشد از آبگرمکن خورشیدی کویل‌دار استفاده می‌شود.

این محصول قابلیت تامین آبگرم مصرفی و گرمایشی را به صورت همزمان دارد.

 می‌بایست قبل از نصب، طراحی و محاسبات دقیق انجام گیرد و برای استفاده بهینه سیستم گرمایشی محیطی، به‌صورت گرمایش از کف باشد.

آبگرمکن خورشیدی دوطرف شیشه (پروانه‌ای):

کاربرد این محصول بیشتر برای مصارف بالای یک هزار و ۵۰۰ لیتر از جمله موتورخانه‌های مرکزی، استخر و مراکز بزرگ است.

برای استفاده از این محصول نیاز به طراحی و محاسبات مهندسی مربوط به پروژه بوده و در حال حاضر استقبال قابل ملاحظه‌ای در سیستم‌های مکمل از این محصول شده است.

آبگرمکن خورشیدی هوشمند:

این مدل آبگرمکن خورشیدی با توجه به دارابودن امکاناتی از قبیل سنسوردما و سطح (نمایش دمای آب داخل مخزن و مقدار آن)، شیربرقی (آبگیری اتوماتیک آب سرد) و پنل مرکزی برای مدیریت کامل سیستم به آبگرمکن‌های خورشیدی هوشمند معروف شده‌اند و عمدتاً برای مصارف خانگی توصیه می‌شوند.

اجزای آبگرمکن خورشیدی هوشمند آویسا:

شیشه‌های تحت خلاء، شیر برقی، گرمکن پشتیبان، سیستم کنترل مرکزی، لوله ونت و سنسور دما و سطح از اجزای این محصول هستند.

سیستم کنترل مرکزی آبگرمکن‌های خورشیدی هوشمند آویسا

این مجموعه در واقع مدیریت و برنامه‌ریزی کامل دستگاه را به‌صورت اتوماتیک و دستی انجام می‌دهد. به همراه هر دستگاه یک دفترچه، حاوی اطلاعات کامل در مورد عملکرد این سیستم ارائه می‌شود.

نمایش دما و سطح آب داخل مخزن، آبگیری اتوماتیک و دستی توسط شیر برقی، فعال کردن گرمکن پشتیبان به‌صورت اتوماتیک و دستی برای روزهای بسیار سرد زمستان، عیب‌یاب هوشمند، باطری پشتیبان جهت فعال شدن در مواقع قطعی برق و نمایشگر ساعت محلی برخی از خصوصیات این سیستم کنترل هستند.

آب شیرین کن خورشیدی

هوای پاک و آب آشامیدنی سالم دو جز بسیار مهم برای زندگی است و از آنجایی که بسیاری از مناطق کشور از کمبود آب آشامیدنی رنج می‌برند، برای اینگونه مناطق باید به دنبال تکنولوژی مناسب برای شیرین کردن آب بود و روش‌های گوناگون شیرین کردن آب مانند روش‌های اسمز معکوس و الکتریکی با وجود مشکلات فراوان جوابگویی لازم را ندارند.

این شرکت پس از سال‌ها تحقیق موفق به طراحی و ساخت آب شیرین کن خورشیدی شده که نسبت به محصولات مشابه مزایای فراوانی همچون کمترین ( حداقل) پساب، حداقل استفاده از انرژی‌های فسیلی، توانایی شیرین کردن آب شور با هر غلظت و هر نوع نمکی، نصب و نگهداری آسان، طول عمر بالا و قیمت ارزان و اقتصادی دارد.

قابلیت تامین آب‌شرب، نصب در مناطق کویری، قابلیت تامین آب گلخانه‌ها و قابلیت کشاورزی و دامپروری با روش هیدروپونیک و تولید آب مقطر برخی از کاربردهای آب شیرین کن خورشیدی است.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از ۲۷ تا ۳۰ مهر ماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ شرکت نمانگر مجری برگزاری این رویداد است.

انتهای پیام


تعداد بازدید : 481

ارسال نظر

ارسال