پیروزی شرکت NVC از میان 10 طرح مجتمع تجاری چین

  • دوشنبه 6 دی 1395

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره ونما: طرح این مجتمع تجاری از بین 10 طرح ارائه شده انتخاب شده و به مرحله اجرا رسیده است. با گذشت چنیدن ماه چالش های زیادی برای انتخاب طرح برتر وجود داشته تا این که طرح گروه معماری ژونگ زان به عنوان طرح برتر انتخاب شد.
پیروزی شرکت NVC از میان 10 طرح مجتمع تجاری چین

طرح این مجتمع تجاری از بین 10 طرح ارائه شده انتخاب شده و به مرحله اجرا رسیده است. با گذشت چنیدن ماه چالش های زیادی برای انتخاب طرح برتر وجود داشته تا این که طرح گروه معماری ژونگ زان به عنوان طرح برتر انتخاب شد.

این مجتمع شامل فضاهایی مانند واحد های تجاری و اداری و ده پلان کلی دیگر برای عرصه های بزرگ تر در نظر گرفته شده است. سرمایه گذاران شرکت NVC به همراه شهرداری چونگ کینگ در چین به توسعه و گسترش این طرح با توجه به معماری پایدار و زیباسازی شهری بوده است. این پروژه در بهار 2015 تکمیل شد.

این مجتمع چند گانه در سواحل رودخانه یانگ تسه واقع شده تا با نمای زیبا و فوق العاده خود، جلوه ای تازه و زیبا را به این منطقه ببخشد.


قرارگیری یک فضای فرهنگی و عمومی در چنین سایتی با توپوگرافی خاص این منطقه، از نقطه عطف این طرح به شمار می‌رود.

 سایت این مجموعه با دسترسی های مناسب نسبت به محل عابر پیاده، ایستگاه اتوبوس و مترو پتانسیل بالایی را به این طرح داده است. در طراحی نمای این مجتمع، طراح با به کارگیری متریال کامپوزیت آلومینیوم ، شیشه و تعبیه نور LED زیبایی آن را دو چندان کرده است.

 

 

 


تعداد بازدید : 2651

ارسال نظر

ارسال