راه‏‌اندازی ماشین‌آلات فوم‌اینداستری در میهن آلومینیوم غدیر و پویا پنجره

  • چهارشنبه 30 دی 1394

اخبار => اخبار

شرکت میهن آلومینیوم غدیر با نصب‏ ماشین‏‌آلات ایتالیایی فوم‌اینداستری، خط کامل تولید در و پنجره‌‏های آلومینیومی را راه‌‌اندازی کرد.

شرکت میهن آلومینیوم، دارای پرس اکستروژن و تولیدکنندة انواع مقاطع آلومینیومی می‌باشد که طی طرح توسعة خود خط کامل تولید در و پنجره و نما شرکت فوم‌اینداستری (کشور ایتالیا) را راه‌اندازی کرده و از تاریخ پنجم شهریور‌ماه، رسماً وارد این بازار شد.

محمدرضا قائمیان، مدیر فروش شرکت فوم‌اینداستری در این‌باره گفت: تکمیل‌شدن سبد کالای این شرکت تحولی در بازار خواهد بود، زیرا این شرکت با برخورداری از خطوط اکسترود، سابقة طولانی در بازار آلومینیوم، سرعت و دقت ماشین‌آلات خریداری‌شده از شرکت فوم‌اینداستری و در‌نهایت مکانیزم قفل درونی منحصربه‌فرد این مجموعه که به‌‏تازگی ثبت اختراع شده است، می‌‌تواند علاوه بر قیمت رقابتی محصولات خود، کیفیت آنها را نیز تضمین کند.

وی در ادامه افزود: اصرار مدیران شرکت میهن آلومینیوم بر آموزش نیروی انسانی توسط متخصصان خارجی شرکت فوم و استفاده از ماشین‌‌آلات اتوماتیک برای زوایای خاص نشان از توجه ویژه این مجموعه به کیفیت تولیدات خود دارد. قائمیان در پایان خاطرنشان کرد: ورود شرکت‏‌هایی نظیر میهن آلومینیوم غدیر با بیش از دو دهه فعالیت در اکسترود آلومینیوم، به صنعت در و پنجره‏ نویدبخش رونق دوبارة این بازار است.

محمدرضا قائمیان همچنین گفت: شرکت فوم، نخستین خط تولید آلومینیوم اختصاصی را برای شرکت پویا پنجره در استان بوشهر نیز راه‎اندازی کرد.

به‌گفتة وی این خط تولید توسط کارشناسان کشور ترکیه شرکت فوم رسماً از روز شنبه 25 مهرماه سال 1394 راه‎اندازی شده است. قائمیان افزود: شرکت پویا پنجره به مدیریت آقای بحرینی از فعالان صنعت در و پنجره در استان بوشهر می‎باشد که با توجه به دارابودن خط تولید یو.پی.وی.سی و شیشه دوجداره، سبد محصولات خود را تکمیل کرده است.

گفتنی است شرکت فوم‌اینداستری طراحی، تولید و مونتاژ ماشین‌‏آلات ساخت در و پنجره و نمای آلومینیوم نرمال و ترمال‌بریک را در ایتالیا به انجام می‌‏رساند.


تعداد بازدید : 768

ارسال نظر

ارسال