در نخستین همایش تجلیل از چهره‌های موفق صنعت و تجارت البرز؛

از پروفیل کاتیا تجلیل شد

  • چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 16:34

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: در نخستین همایش تجلیل از چهره‌های موفق در عرصه صنعت و تجارت استان البرز از شرکت بهینه گستر فراتاب (پروفیل کاتیا) تجلیل شد.
از پروفیل کاتیا تجلیل شد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما: در نخستین همایش تجلیل از چهره‌های موفق عرصه صنعت و تجارت استان البرز از مهندس علیرضا فلاح، مدیرعامل شرکت بهینه گستر فراتاب، تولیدکننده پروفیل‌های دروپنجره یو.پی.وی.سی بانام تجاری کاتیا تجلیل به عمل آمد.

نخستین همایش تجلیل از چهره‌های موفق عرصه صنعت و تجارت استان البرز روز چهارشنبه 10 بهمن‌ماه 1397 با حضور مدیران ارشد استانی، صنعتگران، تجار و بازرگانان استان در تالار شهیدان نژاد فلاح شهر کرج برگزار شد.

نخستین همایش تجلیل از چهره‌های موفق عرصه صنعت و تجارت استان البرز توسط معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه شهرستان کرج و با همکاری و مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج، بازرگانی کوروش و موسسه فرهنگی هنری سیمای هنر ایرانیان به‌منظور تجلیل از چهره‌های برتر و موفق صنعت و تجارت استان البرز برگزار شد.

گفتنی است، شرکت بهینه گستر فراتاب با هدف ارتقای سطح کیفی مصالح ساختمانی، استفاده بهینه از سرمایه‌های ملی و نیروی متخصص داخلی و بهینه‌سازی مصرف انرژی در سال 1392 تأسیس و پس از احداث کارخانه، فضاهای اداری و آزمایشگاهی و انتقال دانش فنی روز دنیا و ماشین‌آلات تولیدی، در سال 1395 فعالیت خود را درزمینه تولید پروفیل‌های دروپنجره یو.پی.وی.سی بانام تجاری «کاتیا» در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز کرد.

 


تعداد بازدید : 1767

ارسال نظر

ارسال