استفاده از نرده استیل، حفاظ استیل و نرده شیشه ای در دکوراسیون ساختمان

  • شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 15:10

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: امروز استفاده از استیل برای زیباترشدن دکوراسیون داخلی و بهبود ایمنی در نمای بیرونی ساختمان افزایش پیدا کرده است. طراحان و ساختمان سازان همواره از فناوری های بروز و متریال با دوام برای پروژه های خود استفاده می کنند.
استفاده از نرده استیل، حفاظ استیل و نرده شیشه ای در دکوراسیون ساختمان

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما، برای دستیابی به این هدف باید از شیوه‌های جدید و متریال مناسب در طراحی دکوراسیون و نمای ساختمان کمک گرفت. از گذشته تا امروز استیل یک عامل مهم در شیوه طراحی ساختمان بوده است. استیل هرگز جایگاه خود را به عنوان یک متریال برگزیده در ساختمان سازی از دست نداده است.

با داشتن ویژگی های خاص در استیل این فلز برای ساخت وسایل و ابزار متنوع ای در ساختمان به کار گرفته می شود. این وسایل و ابزار استیل نقش مهمی در شیوه طراحی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی دارد. از مهم ترین محصولات در این زمینه می توان به نرده استیل، حفاظ استیل، درب استیل اشاره کرد. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا می شویم.

نرده استیل

نرده استیل برای حفاظت از مسیر راه پله ها در داخل ساختمان و بالکن ها در نمای بیرونی ساختمان هستند که در گذشته به جای استیل از متریال آهن و چوب استفاده می شد. امروزه با پیشرفت در صنایع فلزی نرده ها از نوع استیل ساخته می شوند. این مدل نرده ها در زیبایی و افزایش ایمنی ساختمان ها  بسیار مهم هستند. با توجه به دوام و مقاومت نرده استیل در مقابل شرایط خشن آب و هوایی همچون سرما، گرما و رطوبت در پروژه های نرده کشی ساختمان های امروزی اولین گزینه است. برای همین نرده استیل، در بالابردن جنبه زیبای فضای دکوراسیون داخلی و ساخت یک محافظ ایمن برای نمای بیرونی در تمام ساختمان‌های خصوصی و عمومی موثر است.

یکی دلایل استفاده از نرده استیل در دکوراسیون داخلی، دوام طولانی‌مدت آن است. استیل با وجود عناصری چون نیکل و کروم به‌ راحتی در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت می کند. ساخت پله های متنوع در کنار  اجرای نرده شیشه‌ای، فضای دکوراسیون داخلی را زیباتر و امروزی تری می کند. به همین راحتی استیل ایمنی و زیبایی را یک جا به داخل خانه شما می آورد.

به طور کلی نرده استیل با دو نوع کیفیت تولید و نصب می شود. نرده هایی که با آلیاژ استیل 304 ساخته می شوند و نرده هایی که با استیل 201 تولید می شوند. تفاوت این دو نوع نرده استیل در میزان مقاومت آنها در مقابل رطوبت و اکسیداسیون فلز است که بر این اساس نرده استیل 201 به سبب نبود نیکل در ساختار خود توان کمتری در مقاومت فرسایشی نسبت به نرده استیل 304 دارد اما با این همه در انتها می تواند به این نکته تاکید کرده که استفاده از نرده استیل برای دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی یک مزیت انکار ناشدنی و مثبت است.

یکی از محصولاتی که در ایمنی داخل و بیرون پنجره و درب ها در دکوراسیون داخلی کاربرد دارد، حفاظ استیل است. امروزه برای طراحی یک پنجره یا بالکن به ایمنی آن نیز توجه می شود. حفاظ استیل را می توان یک سازه استیل تقویت شده دانست که به صورت محافظ تقویت شده و ایمن در جلوی پنجره ها و ورودی درب های آپارتمان با هدف ممانعت از ورود غیر مجاز افراد خارجی استفاده کرد.

در بسیاری از ساختمان های تجاری مانند بانک ها و طلافروشی های از این محصول به صورت گسترده استفاده می شود. حفاظ استیل بر خلاف حفاظ های آهنی نیازی به نگهداری ندارد و ظاهر براق آن علاوه بر تامین امنیت و ایمنی محل کار و زندگی به زیبای ساختمان ها کمک می کند.

حفاظ استیل که بیشترین استفاده را در صنایع ساختمان سازی دارد به سه نوع تقسیم می شود که عبارتند از : حفاظ استیل پنجره، حفاظ استیل بالکن و حفاظ استیل بانکی. ساخت و نصب وسایل امنیتی نیاز به دقت و مهارت کافی دارد و باید از باکیفیت ترین نوع استیل در آنها استفاده شود.

نرده شیشه ای

با نصب نرده های شیشه ای ضخیم و محکم ، جلوه ای مدرن به ساختمان خود بیفزایید و ارزش آن را بهبود بخشید. نازک بودن و شفافیت نرده های شیشه ای ، فضای بیشتری در منظره دید شما را ایجاد می کند ، زیرا نور از طریق آنها منعکس می شود. نرده های شیشه ای که معمولاً در رستوران ها ، دفاتر ، اماکن عمومی ، مراکز خرید و سایر ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند بسیار مورد تقاضا هستند زیرا از مواد بسیار با کیفییت ساخته می شوند و بسیار مقاوم و بدون خوردگی هستند.

روند مدرن طراحی داخلی به طور فزاینده ای خواستار نوآوری و ظاهر جدید است و به همین دلیل نرده های شیشه ای داخلی یک انتخاب عالی برای دکوراسیون مدرن است! نرده شیشه ای داخلی ظاهری مدرن تر ارائه می دهد که واقعاً با هیچ چیز دیگری نمی توانید مقایسه کنید ، و این برای یک طراح خلاق مناسب است. طراحی نرده شیشه ای فقط برای داخل منزل شما نیست ، بلکه می تواند در فضای باز نیز استفاده شود. فضای بالکن ، ایوان ، پنجره و فضای پشت بام با یک سیستم نرده شیشه ای زیبا مجهز شود.

نرده های شیشه ای داخلی با نرده های راه پله شیشه ای مطابقت دارند و در کنار هم این دو انتخاب می تواند ساختمان شما را بسیار چشم نوازتر کند! بهترین نکته در مورد انتخاب این محصول این است که طرح های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.

قاب ها در چند رنگ موجود هستند و شیشه ها می توانند شفاف یا مات باشند. واقعاً به خود شما بستگی دارد که چه طرحی را انتخاب کنید که نیازهای شما را در اولویت قرار می دهد! نرده های شیشه ای داخلی مزایای بسیار زیادی دارد که هر یک از آنها قابل ذکر است! ابتدا آنها ظاهری براق و مدرن ارائه می دهند که واقعاً در جای دیگری نمی توانید پیدا کنید. مزیت دوم ایمنی است.

این محصول به گونه ای ساخته شده است که باعث افزایش دید در فضای زندگی شما می شوند و مراقبت از کودکان خردسال را برای شما آسان می کند. شیشه ها از نوع لمینت چند لایه محکم و بادوام است ، به این معنی که دیگر نگران بچه های پر انرژی و شکستن آن نیستید. سرانجام ، این نرده ها کمک می کنند تا فضای زندگی شما بیشتر جادار و باز به نظر برسد و باعث ایجاد احساس آزادی در خانه شما شود.

 


تعداد بازدید : 909

ارسال نظر

ارسال