آسمان خراش با نمای سیمانی

  • شنبه 14 مرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: یک تیم طراحی هلندی برای نمای این برج که در نیوجرسی آمریکا واقع شده توسط از بتن وسیمان استفاده کرده است.
آسمان خراش با نمای سیمانی

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما از آنجایی که این پروژه یک آسمان خراش مسکونی است طراحان به ادغام کردن زیبایی در کنار سادگی و مقرون به صرفه بودن توجه داشتند و از این رو نما را با استفاده از سیمان و به همراه پنجره های بزرگ طراحی کردند تا هم زیبا و هم دلباز باشد.

این برج خاکستری رنگ که از دور ترین فاصله هم قابل مشاهده است علاوه بر طراحی منحصر به فرد، از استحکام سیمان هم در نما بهره برده است.

یک تیم طراحی هلندی برای نمای این برج که در نیوجرسی آمریکا واقع شده توسط از بتن و سیمان استفاده کرده است.

یکی از بهترین و پرکاربرد ترین متریال ها برای استفاده عمده در برج ها و آسمان خراش ها سیمان است که باعث کاهش هزینه ساخت و در نتیجه کاهش قیمت واحد ها می شود.

این برج ۶۹ طبقه با ۲۱۷ متر ارتفاع بلند ترین برج این منطقه به شمار می رود.

این برج که Urby نام دارد شامل ۷۶۲ واحد مسکونی یک خوابه و دوخوابه است.

آسمان خراش نیوجرسی دومین سری از تحولات برند Urby است که با سیمان طراحی شده است. این استودیوی هلندی برای طراحی هتل های شهری در اروپا، آمریکای شمالی و آسیا شناخته شده است.

از جمله اهداف این پروژه تعدیل قیمت مسکن و رونق بازار آن در این قسمت نیوروک بود. فاز اول این پروژه در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد و آغاز فاز سوم آن مصادف با تابستان امسال بود.

از آنجایی که این پروژه یک آسمان خراش مسکونی است طراحان به ادغام کردن زیبایی در کنار سادگی و مقرون به صرفه بودن توجه داشتند و از این رو نما را با استفاده از سیمان و به همراه پنجره های بزرگ طراحی کردند تا هم زیبا و هم دلباز باشد.

از طرفی استفاده از پنجره های بزرگ برای برج هایی که دارای واحد های کوچک هستند بسیار مناسب است چون باعث بزرگتر دیده شدن فضا می شود.

 


تعداد بازدید : 973

ارسال نظر

ارسال