آغاز جانمایی غرفه‌های گروه "در" در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته

  • شنبه 7 اردیبهشت 1398 ساعت 12:49

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: جانمایی متقاضیان گروه در جهت مشارکت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۲/۰۸ آغاز خواهد شد.
آغاز جانمایی غرفه‌های گروه "در" در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، جانمایی متقاضیان گروه در جهت مشارکت در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۲/۰۸ آغاز خواهد شد. مقتضی است متقاضیان این گروه از ساعت تعیین شده به وب سایت نمایشگاه مراجعه نموده و از قسمت ورود به پنل کاربری ، username و password خود را که به هنگام انجام پیش ثبت نام از همین وب سایت دریافت نموده اند وارد نمایند.

  • غرفه‌های ویژه خارج از سیستم جانمایی آنلاین در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. لذا متقاضیانی که غرفة ویژه آنها مشخص و معرفی شده است نیازی به انتخاب غرفه به صورت آنلاین ندارند.
  • سالن مربوط به گروه در سالن ۳۸ب می‌باشد، این گروه فقط امکان دسترسی و رؤیت همین سالن را خواهند داشت و امکان باز شدن سالن‌های دیگر و رؤیت آنها وجود ندارد.
  • مهمترین فاکتور در انتخاب غرفه‌ها، اولویت زمانی مراجعه به وب سایت است. بدیهی است متقاضیانی که زودتر به سایت مراجعه نمایند امکان انتخاب‌های بیشتری خواهند داشت.

تعداد بازدید : 682

ارسال نظر

ارسال