انتقاد سالاری به تخلفات ساختمان‌های مجلس

  • یکشنبه 16 تیر 1398 ساعت 15:8

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: عضو شورای شهر تهران نسبت به میزان بارگذاری و نمای ساختمان‌های مجلس شورای اسلامی انتقاداتی را مطرح کرد.
انتقاد سالاری به تخلفات ساختمان‌های مجلس

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از پایگاه خبری فانوس، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه شورای شهر ایراد کرد نسبت به شکل‌گیری و بارگذاری ساختمان‌های مجاور مجلس شورای اسلامی تذکر داد و گفت: نحوه ساخت این ساختمان‌ها مبتنی بر طرح تفصیلی نبوده و بر اساس توافقی که با شهردار وقت انجام شده ساخته شده‌اند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه این ساختمان‌ها بدون پیوست‌های مطالعاتی لازم ساخته شده‌اند، تصریح کرد: نه تنها اصول ساختمان‌سازی در آنها رعایت نشده بلکه در نمای ساختمان‌ها هم تخلفاتی صورت گرفته است.

وی با ابراز تأسف از اینکه این تخلفات در ساختمان‌های مجلس رخ داده، اظهار کرد: مجلسی که خود کار قانون‌گذاری را انجام می‌دهد نباید قانون‌شکنی کند.

سالاری در ادامه با اشاره به اینکه برخی از ساختمان‌های این محدوده محدودیت ارتفاع دارند، بیان کرد: ساختمان‌های جدید مجلس این موضوع را هم نفی کرده‌اند و نسبتا بلند‌مرتبه‌سازی کرده‌اند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از گذشته در کوچه‌هایی که نزدیک مجلس بودند ساختمان‌های 6 تا 7 طبقه ساخته شده است، گفت: اما اکنون برای ساختمان‌های جدید مجوز نمی‌دهند که من تقاضا دارم رئیس شورا مراتب تذکر من را به رئیس مجلس اعلام کند.

وی با اشاره به خیابانی که متعلق به مردم است و اکنون در اختیار فضای درونی مجلس قرار گرفته، خاطرنشان کرد: این مسئله بدون رعایت اصول بوده زیرا مجلس باید نماد رعایت قانون و مدافع مردم باشد که من در این موضوع هم به شهرداری و مجلس تذکر می‌دهم.


تعداد بازدید : 516

ارسال نظر

ارسال