اهدا تندیس زرین برند محبوب ایرانی به آبایان برای دومین سال متوالی

  • سه شنبه 3 مرداد 1402 ساعت 13:17

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: اهدا تندیس زرین برند محبوب ایرانی به آبایان برای دومین سال متوالی
اهدا تندیس زرین برند محبوب ایرانی به آبایان برای دومین سال متوالی

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی شرکت آبایان پلیمر صنعت جوب پارس ، دهمین جشنواره برند محبوب از نگاه مصرف کنندگان در روز چهارشنبه مورخ 21 تیر ماه 1402 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با اهدا تندیس برند محبوب به برند های برتر به پایان رسید . در این دوره آبایان برای دومین سال متوالی موفق به دریافت تندیس زرین برند محبوب ایرانی 1402 گردید.

جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم نموده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندها را فراهم آورد. این نظرسنجی از 1 الی 31 خرداد ماه به طول انجامید که در این نظرسنجی مردمی تعداد 3835 رای در بیش از 100 گروه کالا و خدمات از طرف مصرف کنندگان ثبت شده بود.

در اختتامیه این جشنواره که در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور مقامات کشوری و مدیران برندهای محبوب برگزار گردید، مهندس محمد مهدی حسن پور سرپرست واحد روابط عمومی و تبلیغات آبایان به نمایندگی مدیرعامل شرکت آبایان پلیمر صنعت جنوب پارس جناب مهندس امیر مسگرنژاد لوح زرین برند محبوب سال 1402 را دریافت کردند.

 


تعداد بازدید : 417

ارسال نظر

ارسال