آینه هوشمند چیست؟

  • یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 12:56

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: امروزه هوشمندسازی به حوزه های مختلف زندگی انسانها وارد شده است و خانه هوشمند نیز به دلیل بالا رفتن فناوری و تکنولوژی و ارتباط کاربری آسان طرفدارهای زیادی به خود جذب کرده است. در این مطلب به توضیح آینه هوشمند و کاربردهای مختلف آن خواهیم پرداخت.
آینه هوشمند چیست؟

 به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از وبلاگ هوشمندسازی نوین توسعه اسپرلوس احتمالا پیش از این نام آینه هوشمند را فقط در داستان ها شنیده بودیم اما این روزها این فناوری رنگ واقعیت به خود گرفته است. آینه هوشمند وسیله ایست که برای کنترل تجهیزات هوشمندی که توسط خانه هوشمند تحت پروتکل KNX و تجهیزات استاندارد روز اروپا ارائه میشود، استفاده میگردد. با استفاده از آینه هوشمند که در اشکال و سایز های مختلف برای هر نوع سلیقه و دیزاین داخل منزل ارائه می شود شما میتوانید کلیه تجهیزات هوشمند خانه هوشمند که در ساختمان شما بکار رفته از قبیل روشنایی ها، پریزها، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سیستم امنیتی، دوربین های مداربسته، شیر برقی، کنترل گرمایش از کف و ..  را از هر جایی که این آینه نصب میشود مانند یک تاچ پنل و یا یک کلید هوشمند کنترل کنید و تحت فرمان قرار دهید. 

آینه هوشمند قادر به کنترل خانه هوشمند و ارتباط باکلیه پروتکل های هوشمند سازی ساختمان از قبیلZigbee ، KNX ،Z-Wave و یا از طریق شبکهWiFi میباشد. 

به عنوان مثال در هنگام صبح شما میتوانید لیست برنامه ی روزانه، اخبار، هواشناسی و وضعیت ترافیک را در آینه هوشمند اتاق خود در حین آماده شدن مشاهده کنید و یا شبکه های اجتماعی خود از قبیل  تلگراماینستاگرامتوئیتر.... را چک کنید. همچنین میتوانید از طریق آینه هوشمند ارتباط صوتی و تصویری داشته باشید و یا ویدئو و فیلم مورد نظر خود را پخش نمایید.


تعداد بازدید : 726

ارسال نظر

ارسال