نمایشگاه صنعت ساختمان تهران

بازار گرم صنعت ساختمان در نمایشگاه هفدهم

  • دوشنبه 23 مرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: سید محمد کریمی عضو هیأت‌رئیسه و سرپرست امور نمایشگاهی با اشاره به اسقبال حدود ۳۰ هزار نفری بازدیدکنندگان در روز اول نمایشگاه، از برگزاری جلسات B۲B هیأت‌های تجاری خبر داد.
بازار گرم صنعت ساختمان در نمایشگاه هفدهم

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از عصر ساختمان، سید محمد کریمی عضو هیأت رئیسه و سرپرست امور نمایشگاهی از برگزاری جلسات B2B هیأت های تجاری خبر داد و گفت: برگزاری جلسات B2B میان هیأت های تجاری خارجی و داخلی پیش بینی شده است و قرار است که ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صنعت و تعاون معرفی شود. در این خصوص نشست‌هایی نیز برگزار خواهد شد.

سرپرست امور نمایشگاهی با اشاره به امضا تفاهم‌نامه تأکید کرد: در نمایشگاه امسال تفاهم‌نامه‌هایی نیز میان سرمایه گذاران داخلی و شرکت کنندگان به امضا رسیده است البته آمار دقیق‌تر آن را می‌توان پس از نمایشگاه ارائه کرد.

عضو هیأت‌رئیسه اتاق تعاون ایران، ضمن اشاره به گستردگی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان نسبت به نمایشگاه‌های قبل، ابراز داشت: نمایشگاه امسال با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رؤسای اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، رؤسای اتاق‌های تعاون سراسر کشور، فعالان صنعت ساختمان و جمع کثیری از مسئولان و مدیران ارشد صنعت ساختمان و بخش تعاون افتتاح شد.

نمایشگاه امسال پربارتر از سال گذشته

دبیر کل اتاق تعاون ایران در حاشیه هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تعاون را به عنوان یک بخش مستقل اقتصادی، حلقة وصل تمام بخش‌ها توصیف کرد.

ماشاالله عظیمی با اشاره به اینکه هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بسیار پربارتر از نمایشگاه سال‌های قبل بوده است، گفت: نمایشگاه امسال با حضور حدود 1300 شرکت کننده کار خود را آغاز کرد که 391 شرکت کننده از 31 کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم هستند.

وی با تأکید بر نقش مسکن در اقتصاد ابراز داشت: اگر صنعت ساختمان حرکت کند، سایر بخش‌های اقتصاد نیز به تبع آن فعال شده و حرکت خواهند کرد باید در نظر داشت که تأثیر ساختمان در GDP به میزان 15 درصد است و این تحرک بخشی، حدود 200 رشته را در بر می گیرد. اگر مسکن راه بیفتد تمام بخش‌های این صنعت به تبع آن فعال شده و به راه میفتد.

به گفته عظیمی، تأثیر ساختمان در GDP 15 درصد است و این تحرک بخشی  15 درصدی نزدیک به 200 رشته ‌فعالیت را فعال می‌کند و سایر بخش‌ها نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم فعال خواهند شد.

دبیر کل اتاق تعاون خاطر نشان کرد: در هفدهمین نمایشگاه حضور هیأت‌های تجاری از سایر کشورها و امضا تفاهم نامه‌های همکاری پیش بینی شده است.

 


تعداد بازدید : 780

ارسال نظر

ارسال