در بازدید فرماندار تبریز از ظرفیت‌های تولید شرکت آهن و فولاد جهان و آماده‌سازی خط تولید یراق‌آلات در و پنجره مطرح شد:

بازار یراق‌آلات در و پنجره متحول می‌شود

  • دوشنبه 20 دی 1400 ساعت 12:14

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: فرماندار تبریز در جریان بازدید از آماده‌سازی خط تولید یراق‌آلات در و پنجره در تبریز گفت: با ورود شرکت آهن فولاد و جهان به این عرصه، بازار یراق‌آلات در و پنجره نه تنها در استان بلکه در کشور نیز متحول می‌شود.
بازار یراق‌آلات در و پنجره متحول می‌شود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما و به‌نقل از روابط عمومی شرکت آهن فولاد جهان، بهروز مهدوی با اشاره به اینکه هم اکنون درصد بالایی از یراق‌آلات مورد نیاز کشور وارداتی است ابراز امیدواری کرد: با آماده به کار شدن این خط تولید در ماه‌های آتی، ضمن بومی‌سازی این محصول، نیاز کشور نیز تامین خواهد شد.

همتیان مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان نیز در این بازدید گفت: با این حجم از وابستگی کشور به حوزه یراق‌آلات در و پنجره، از دو سال پیش، بومی‌سازی این محصول در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی با اشاره به پیچیده بودن ورود به تولید و ساخت این نوع یراق‌آلات گفت: این شرکت با طراحی کامل خط تولید، بصورت حرفه‌ای و تمام اتوماتیک وارد عرصه شده است و هم اکنون این خط تولید 90 درصد پیشرفت کار دارد، و در ماه‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان گفت: این خط تولید، ظرفیت تولید 2 میلیون و400 هزار دستگیره در و 5 میلیون دستگیره پنجره در سال را دارد.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان با بیان اینکه قیمت یراق‌آلات تولیدی در شرکت 25 درصد پایین‌تر از تولیدات مشابه خارجی خواهد بود گفت: تولید یراق‌آلات تک حالته و دو حالته نیز در برنامه‌های آتی شرکت قرار دارد تا سبد محصول تکمیل شود.

شرکت آهن و فولاد جهان در بحث فولاد و سازه‌های فلزی قدمتی 60 ساله دارد و هم اکنون سهمی70 تا80 درصدی در تولید پروفیل‌های تقویتی کشور دارد.

 


تعداد بازدید : 498

ارسال نظر

ارسال