تزئین نمای ساختمانی در هلند با اموجی‌های موبایل !

  • شنبه 9 اردیبهشت 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: این ساختمان که یکی از نماهای فرهنگی معاصر در آمرسفروت نزدیکی هلند به حساب می‌آید که توسط معماران attika ساخته شده و به تازگی توسط همان گروه معماری مرمت شده است. این سایت بر روی آجرهای قرمز این ساختمان از 22 شبکه بتنی استفاده کرده تا بتواند اموجی‌های خود را روی نما تعبیه کند.
تزئین نمای ساختمانی در هلند با اموجی‌های موبایل !

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما و به نقل از وبسایت شهرسازی DesignBoom ، این ساختمان که یکی از نماهای فرهنگی معاصر در آمرسفروت نزدیکی هلند به حساب می‌آید که توسط معماران attika ساخته شده و به تازگی توسط همان گروه معماری مرمت شده است. این سایت بر روی آجرهای قرمز این ساختمان از 22 شبکه بتی استفاده کرده تا بتواند اموجی‌های خود را روی نما تعبیه کند.

گروه معماری attika architekten برای اواین بار از اموجی برای تزئین ساختمان استفاده کرد و معماری کلاسیک را با استیکرهای سمبلیک ادغام کرد تا بتوانید شیوه‌ای نوین در معماری ایفا کند. از استیکرهای خندان گرفته تا غم انگیز و ... . هر آنچه که تا به حال دیده اید این بار در قالب بتن برای شما به احتزاز در آمده است.

به گفته معماران طرح‌های این چنینی تنها مخاطبین خاص خود را دارد و شاید برای هر شخصی جذاب نباشد اما این دلیل بر این نمیشود که از کار خود دست بردارند و به طراحی مینیمال و آیکونیک در سطح شهر ادامه می‌دهند.


تعداد بازدید : 1771

ارسال نظر

ارسال