حضور ایران در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان ازبکستان برای نخستین بار

  • چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 15:1

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: ایران برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان ازبکستان از 27 فوریه تا اول مارس سال 2019 میلادی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی «اوز اکسپو مرکز» شهر «تاشکند» شرکت می‌کند.
حضور ایران در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان ازبکستان برای نخستین بار

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، ایران برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی ساختمان ازبکستان از 27 فوریه تا اول مارس سال 2019 میلادی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی «اوزاکسپومرکز» شهر «تاشکند» شرکت می‌کند.

امسال تعداد غرفه‌های نمایشگاه بین‌المللی ساختمان با توجه به حضور کشورهای جدید به‌طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است.

گروه جمهوری اسلامی ایران یکی از گروه‌هایی است که برای نخستین بار تولیدات خود را در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی اوزاکسپومرکز شهر تاشکند در معرض بازدید عموم قرار خواهد داد.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران سازمان‌دهنده حضور گروه ملی ایران در این نمایشگاه ساختمان است.

هم‌اکنون بین ازبکستان و جمهوری اسلامی ایران اقداماتی برای توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه انجام می‌گیرد و طرفین در ماه ژوئن سال 2018 میلادی ایجاد کارگروه مشترک سرمایه گذاری‌های مالی را بررسی کردند.

ازبکستان «نقشه راه» گسترش بیش از پیش همکاری‌های صنعتی با جمهوری اسلامی ایران در زمینه نساجی، ساختمان، نفت، بهداشتی و پزشکی، تبدیل فرآورده‌های کشاورزی را تدوین می‌کند.

سازمان‌دهندگان نمایشگاه بین‌المللی ساختمان UzBuild اطمینان دارند که حضور شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه بین‌المللی به برقراری تماس‌های جدید و تحکیم روابط دوجانبه بین ازبکستان و جمهوری اسلامی ایران کمک خواهد کرد.


تعداد بازدید : 337

ارسال نظر

ارسال