خانه‌های وارونه‌ی وارونه

  • پنجشنبه 15 تیر 1396

اخبار => اخبار

باشگا در و پنجره و نما: وارونگی خطرناک است. ولی جذاب. وارونه زیبا را باید شاهکار نامید چون بیرون کشیدن روح زیبایی، از چیزی که مردم وارونه‌اش را با خود نزدیک حس نمی‌کنند و به ظهور رساندن زیباییش کاری بس بزرگ است. زیبا وارونه کردن هنر می‌خواهد.
خانه‌های وارونه‌ی وارونه

باشگاه در و پنجره و نما:

در این رده از خانه‌ها مشهورترین خانه، خانه‌ای که نورمن جانسون در سال 1961 در فلوریدا ساخت. ویژگی بارز این خانه دوج کانورتیبلی است که به صورت سر و ته در پارکینگ این خانه پارک است.

برای این که بفهمید این خانه در حقیقت چه شکلی است می‌توانید عکس آن را سر و ته کنید و ببینید چقدر خوب همه چیز در کنار هم چیده شده است. ولی درخت نخلی که به اشتباه، درست کار شده است بزرگترین لطمه را به این خانه مشهور می‌زند.

هر ساله هزاران نفر به دیدن این خانه در فلوریدا رفته و بر خالق آن آفرین می‌فرستند. شما می‌توانید با مبلغی حدود 200 میلیون تومان صاحب این خانه شوید.

یک افسانه قدیمی است که می‌گوید اگر نوک یک کلیسا را دنبال کنیم به بهشت می‌رسیم. من آن را امتحان نکردم ولی از کسانی که تست کردند می‌پرسم، پس دوزخ کجاست؟

Dennis Oppenheim‌ اولین بار این بنا را در ونکوور ساخت و سپس آن را به پارک کلگری آلبرتا انتقال داد. 25 فوت بلندی با قامت ساخته شده از آلومینیوم، با شیشه‌های قرمز رنگ. رئیس جمهور آن را اثری نامناسب برای دانشگاه کلگری نامید اما دنیس آمریکایی همیشه از کار خود دفاع کرد. او می‌گفت «ابزاری برای رسیدن به سرمنشأ شیاطین»

در دو جا می‌توانید سراغ Wonderworks را بگیرید. هم در تنسی و هم در فلوریدا دو ساختمان کاملا مشابه به چشم می‌خورد که بیشتر از چشم برای مغز شما اعجاب برانگیزست. برای همین است که مردم محلی نام پارک تفریحی برای ذهن را برای این دو خانه برگزیده‌اند.

فکر می‌کنید این بناها به چه دردی می‌خورند؟ 100 نمایشگاه و 12 سالن تئاتر در این ساختمان‌ها برگذار می‌گردد که به خاطر جذابیت بیرونی ساختمان، عمدتاً هم با استقبال روبرو می‌شوند.

 


تعداد بازدید : 1494

ارسال نظر

ارسال