نمای سرامیکی

درباره تکنولوژی نمای سرامیکی بیشتر بدانید (سرامیک پرینت شده)

  • چهارشنبه 25 مرداد 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: نمای سرامیکی بیش از ۱۰۰ سال است که در صنعت ساختمان استفاده می‌شود و روش پخت و تولید آن در این سال‌ها تغییراتی داشته است. اما این نوع نما در سال‌های اخیر و با ورود تکنولوژی‌های جدید بیش از همیشه دچار تغییر و تحول شده است.
درباره تکنولوژی نمای سرامیکی بیشتر بدانید (سرامیک پرینت شده)

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما: نمای سرامیکی بیش از ۱۰۰ سال است که در صنعت ساختمان استفاده می‌شود و روش پخت و تولید آن در این سال‌ها تغییراتی داشته است. اما این نوع نما در سالهای اخیر و با ورود تکنولوژی های جدید بیش از همیشه دچار تغییر و تحول شده است.

امروزه وسعت رنگ و طرح هایی که در این نوع نما وجود دارد به همراه ویژگی های جدیدی که به آن اضافه شده مزید بر علت شده تا همانند گذشته مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

اضافه شدن رنگ‌های بی‌نظیر در مرحلة ساخت سرامیک باعث شده تا به عنوان بخش پایانی کار طراحی در خدمت دیزاین ساختمان قرار گرفته و از نقش اصیل خود که همانا جلوگیری از نفوذ رطوبت و آلودگی بود فاصله بگیرد.

سرامیک مقرون به صرفه ترین محصول در نمای بیرونی ساختمان و سازه های بلند و بزرگ است. به جای پنل های آلومینیومی و فلزی که امروزه در همه جا به چشم می‌خورند خوب است برای تنوع هم که شده از این نمای کلاسیک و زیبا استفاده شود.

پرینت دیجیتال بر روی سرامیک

پیش از این پرینت دیجیتال بر روی شیشه انجام می شد اما امروزه با کمک تکنولوژی های جدید پرینت دیجیتال روی سرامیک هم انجام می شود که می توان به این صورت نما را به شدت شخصی‌سازی کرد.

با کمک این تکنولوژی، چاپ هر شکل، طرح و رنگ بر روی نما امکان پذیر است و میتوان سازه را به شکل یک قطعه هنری کوچک رنگ آمیزی کرد.

همچنین این طرح برای مدت طولانی روی سرامیک باقی می ماند و پاک نمی‌شود.

کاربرد های پرینت دیجیتال روی سرامیک:

برای ایجاد طرح شخصی روی سازه ها

در نماهای تبلیغاتی و تجاری

در ورودی موزه ها، گالری ها، سینما ها و رستوران ها

برای پوشاندن طرح اصلی سرامیک و دادن شکلی نو به آن


تعداد بازدید : 3178

ارسال نظر

ارسال