تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان آذربایجان شرقی

دریافت تندیس و لوح تقدیر واحد برگزیده‌ی صادرکننده توسط شرکت آهن و فولاد جهان سپاهان

  • یکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت 15:26

اخبار => اخبار

مراسم تجلیل از صادرکنندگان برگزیده‌ی آذربایجان‌شرقی، پنجشنبه 5 اسفندماه در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد.
دريافت تنديس و لوح تقدير واحد برگزيده‌ي صادركننده توسط شركت آهن و فولاد جهان سپاهان

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، در این مراسم از صادرکنندگان برتر استان تقدیر به‌عمل آمد و شرکت آهن و فولاد جهان، به‌عنوان واحد برگزیده صادرکننده، در این مراسم انتخاب شد.

در این مراسم نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز، رئیس سازمان صمت استان، نماینده ولی‌فقیه در استان، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر و معاون اتاق ایران به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه این مراسم از گروه صنعتی تراکتورسازی، آیدین، سهندجام، ارس تارلا و اطلس‌فام به‌عنوان صادرکنندگان نمونه ملی در استان آذربایجان‌شرقی تقدیر شد.

همچنین از شرکت‌های شکوه مهتاب، ریخته‌گری تراکتورسازی، همت پلاس، نخل سبز صبحی به‌عنوان صادرکنندگان نمونه استانی تقدیر به‌عمل آمد.

در ادامه از شرکت‌هایی همچون آهن و فولاد جهان سپاهان، فولاد مهر سهند، صنایع شیشه آذر، مجتمع فولاد ظفر بناب، سیمکات، پتروشیمی تبریز، گسترش فولاد فجر آذربایجان، فولاد ناب تبریز، فولاد جاوید بناب و... به‌عنوان صادرکنندگان برگزیده استانی تجلیل شد.

همچنین در ادامه، تندیس و لوح زرین واحد برگزیده‌ی صادرکننده به مهندس سیروس همتیان، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد جهان سپاهان اعطا شد.

لازم به‌ذکر است که شرکت آهن و فولاد جهان، با کوله‌باری از شش دهه تلاش در صنعت آهن و فولاد در زمینه تولید پروفیل‌های تقویتی در و پنجره‌های UPVC، سوله و سازه‌های فلزی و نیز تهیه و توزیع ورق گالوانیزه و مقاطع فولادی سایر مواد اولیه صنایع وابسته یکی از فعال‌ترین گروه‌های صنعتی کشور است که در شهر تبریز فعالیت می‌کند.


تعداد بازدید : 669

ارسال نظر

ارسال