رونمایی از لوگوی جدید آبایان پروفیل

«رنگی نو، چهره‌ای نو»

  • چهارشنبه 18 آبان 1401 ساعت 12:59

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت آبایان پروفیل، تولیدکننده پروفیل‌های یوپی وی سی در و پنجره، فعالیت خود را از سال 1396 در زمینی به مساحت بیش از ۲۰۰۰۰ مترمربع و زیربنایی در حدود ۱۰۰۰۰ مترمربع با هدف کمک به صرفه‌جویی و بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور آغاز کرد.
رونمایی از لوگوی جدید آبایان پروفیل

ظرفیت تولید این مجموعه در فاز نخست سالیانه حدود ۴۰۰۰ تُن و با ۷ قالب بود که در فاز دوم و با افزایش ماشین‌آلات و تکمیل قالب‌های تولید به ۱۵ عدد، به تولیدی معادل ۸۰۰۰ تُن در سال رسید. آبایان پروفیل در ادامه با جذب نمایندگان متعددی از سراسر کشور، دسترسی سریع و آسان فعالان صنعت عمران و ساختمان سازی را به محصولاتش فراهم کرده است.

آبایان در این سال‌ها با تولید و فروش مقاطع متنوع پروفیل یوپی وی سی همیشه در تلاش بوده تا فعالیت تولیدی و خدمات خود را با نگاه و نظرات مخاطبان همراه کند. رعایت کیفیت در تولید و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مصرف کننده ازجمله مسئولیت‌هایی است که آبایان در قبال جامعه مخاطبان خود و هم راستا با شرایط بازار و نیاز جامعه احساس می‌کند.

حال آبایان با توجه به نیاز مخاطبین خود و برنامه‌هایی که در راه دارد در جهت توسعه این برند و افزایش حجم تولید و شروع تبلیغات گسترده در سطح کشور تصمیم بر ری برندینگ گرفته است. این ری برندینگ شامل بازطراحی لوگو و بازطراحی تمامی لیبل‌های محصولات می‌شود. مفاهیم کلی المان‌ها همانند گذشته تغییری نداشته و فقط طراحی لوگو خود را با نیاز بازار و نگاه مخاطب همراه کرده است.

»آبایان» نام کوهی افسانه‌ای است که آن گونه که در گفته‌ها و نوشته‌ها آمده چهل فرسنگ ارتفاع دارد. دلیل انتخاب این اسم برای برند و محصولات مجموعه آبایان پروفیل این است که یک واژه اصیل فارسی و ایرانی است و ازآنجاکه لوگو یک نشانه است که به صورت گرافیکی طراحی می‌شود و باید این قابلیت را داشته باشد که به یادماندنی بوده و در خاطر باقی بماند، واژه آبایان نیز استقامت، استحکام و استواری کوه را در یاد و خاطر مخاطب تداعی می‌کند.

یکی دیگر از المان‌های استفاده شده در لوگوی آبایان، نماد گوزن است که به گوزن زرد ایرانی اشاره دارد. این نوع گوزن که تا چند سال پیش در آستانه انقراض قرار داشت ولی با تمهیدات انجام شده از خطر انقراض در ایران نجات یافت و هم‌اینک در مناطق جنگلی زاگرس و جنگل‌های گرمسیری خوزستان زندگی می‌کند.

در طراحی جدید، رنگ آبی کمرنگ که پیش‌تر در طراحی لوگو از آن استفاده شده بود جای خود را به رنگ های قرمز و آبی پررنگ داده است.

یکی دیگر از تغییرات لوگو در تایپ و نوشتار فارسی و انگلیسی لوگو بوده که نمایانگر آرکی‌تایپ (Archetype)  حاکم و شخصیت قهرمان برند است.

 

»رنگی نو، چهره‌ای نو» نیز به عنوان شعار این کمپین انتخاب شده که به‌نوعی گویای تغییرات لوگو و طراحی جدید محصولات است.

مخاطبین آبایان همچنان منتظر زبان جدید طراحی و تغییرات عمده در ظاهر و شاکله محصولات آبایان پروفیل باشند.


تعداد بازدید : 624

ارسال نظر

ارسال