ساختمان آلومینیوم ایمن‌سازی شد

  • چهارشنبه 25 تیر 1399 ساعت 15:28

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شهردار منطقه ۱۱ تهران از اتمام پروژه ایمن‌سازی ساختمان تجاری آلومینیوم و ۲۰۱ در مرکز پایتخت خبر داد.
ساختمان آلومینیوم ایمن‌سازی شد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از همشهری آنلاین، نصرالله آبادیان، شهردار منطقه ۱۱ تهران درباره اتمام پروژه ایمن‌سازی دو ساختمان مهم تجاری ناایمن در منطقه ۱۱ تهران اظهار داشت: روند ایمن‌سازی دو ساختمان تجاری مهم در منطقه ۱۱ به نام‌های ساختمان آلومینیوم و ساختمان ۲۰۱ به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۱ تهران در بحث ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن پیشتاز بوده است، گفت: نواقص ایمنی دو ساختمان آلومینیوم و ۲۰۱ که کاربری تجاری داشته و محل گذر شهروندان است، مخاطره بزرگی برای جان شهروندان ایجاد می‌کرد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران افزود: با همکاری آتش‌نشانی، تمامی نواقص شناسایی شد و به دستور و همکاری دادستان طی نامه‌نگاری اداری به مالکین و ذی‌نفعان اطلاع‌رسانی شد تا نسبت به رفع موارد مخاطره‌آمیز اقدام کنند.

آبادیان خاطرنشان کرد: پس از رفع مشکلات حقوقی و بازدیدهای مکرر اعضای شورای شهر، مدیران شهری و مجریان حقوقی، با صدور دستور نقشه و معرفی شرکت متولی از سوی مالکین، ایمن‌سازی این دو ساختمان آغاز شد.

وی همچنین در ادامه به روند ایمن‌سازی ساختمان تجاری ۲۰۱ در ناحیه ۳ منطقه ۱۱ اشاره کرد و گفت: با همکاری مالکین، مخاطرات سازه این ساختمان رفع شد و نسبت به نگهداری و استانداردسازی سیستم‌های هشدار در این مجموعه اقدام شد.

شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به وضعیت ساختمان آلومینیوم در ناحیه ۱ این منطقه، گفت: تعویض سیستم برق‌رسانی ساختمان، استانداردسازی آسانسورها و بالابرهای مخصوص اجناس و استحکام کلی ساختمان بر اساس استانداردهای مشخص از جمله موارد مهمی بود که در ایمن‌سازی این ساختمان لحاظ شد.

وی خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی ۱۲ ساختمان دیگر با کاربری درمانی، تجاری، فرهنگی و آموزشی در منطقه ۱۱ در دستور کار است.


تعداد بازدید : 1355

ارسال نظر

ارسال