"اطلاعیه"

سرانجام تاریخ نمایشگاه در و پنجره تهران تغییر کرد

  • یکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت 15:21

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: یازدهمین دوره نمایشگاه در و پنجره تهران از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
سرانجام تاريخ نمايشگاه در و پنجره تهران تغيير كرد

باشگاه در و پنجره و نما: به اطلاع کلیه فعالان و دست‌اندرکاران صنعت در و پنجره کشور می‌رساند با توجه به تغییر زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران، یازدهمین دوره این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. لذا واحدها و شرکت‌هایی که متقاضی مشارکت در دوره آتی نمایشگاه هستند باید در اسرع وقت نسبت به انجام پیش‌ثبت نام خود از طریق وب‌سایت نمایشگاه اقدام نمایند.

شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران به‌عنوان برگزارکننده این نمایشگاه، از واحدهای متقاضی دعوت می‌نماید تا ضمن مراجعه به سایت اینترنتی نمایشگاه به آدرس www.titexgroup.com  و لینک پیش‌ثبت نام نسبت به تکمیل فرم پیش ثبت‌نام در نمایشگاه و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند.

ضمناً با توجه به اینکه جانمایی شرکت‌کنندگان به‌صورت آنلاین و از طریق سایت اینترنتی نمایشگاه انجام می‌پذیرد، متقاضیانی که زودتر پیش‌ ثبت‌نام خود را انجام داده باشند در مرحله اول امکان جانمایی خواهند داشت. سایر متقاضیان در لیست رزرو قرار می‌گیرند و پس از پایان جانمایی متقاضیان سری اول جانمایی خواهند شد.


تعداد بازدید : 569

ارسال نظر

ارسال