فروشگاه شناور اپل در سنگاپور افتتاح شد

  • یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 12:31

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: اپل تصاویری از فضای داخلی فروشگاه شناور خود در سنگاپور را منتشر کرده که اخیرا افتتاح شده است.
فروشگاه شناور اپل در سنگاپور افتتاح شد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از  معماری و نما، فروشگاه شناور اپل در سنگاپور: اپل تصاویری از فضای داخلی فروشگاه خود در سنگاپور را که اخیرا افتتاح شده است؛ منتشر کرد.گفتنی است شرکت اپل نخستین فروشگاه شناور خود را در مارینا بی سنگاپور چندماه قبل افتتاح کرد.

این شرکت اکنون تصاویری از فضای داخلی فروشگاه منتشر کرده که دارای چند ردیف درخت و یک اتاق هیات رییسه زیر آب است. هنگامیکه خورشید در آسمان باشد، ۱۱۴ پنل شیشه ای روی این ساختمان گنبد شکل چشم اندازی پانورامیک از دریا و ساحل فراهم می کنند.

یک شکاف باریک روی سقف اجازه می دهد نور خورشید وارد ساختمان شود. همچنین این ساختمان در شب نیز می درخشد.

داخل این ساختمان گنبدی شکل که با الهام از معبد پانتئون در رم ساخته شده است، نورگیرهایی وجود دارد که زاویه تابش نور خورشید را می شکنند.

ویژگی های فروشگاه شناور اپل در سنگاپور

فروشگاه شناور اپل در سنگاپور، سازه‌‌ی گنبدی‌شکل شیشه‌ای است که طبق اطلاعات رسمی، از ۱۱۴ قطعه شیشه ساخته شده که توسط ۱۰ قطعه‌ی باریک عمودی به یکدیگر متصل هستند. این فروشگاه نمایی ۳۶۰ درجه از شهر سنگاپور ارائه می‌دهد. به‌علاوه در بخش بالایی سازه، حفره‌ای وجود دارد تا در طول روز درون فروشگاه با نور طبیعی روشن باشد. شب‌هنگام، پنل شیشه‌ای فروشگاه، جلوه‌ی نوری بسیار جذابی تولید می‌کند. فروشگاه مارینا بی سندز افزون‌بر اینکه نخستین فروشگاه شناور اپل به‌حساب می‌آید، نخستین فروشگاهی است که اتاق هیئت‌مدیره‌اش در زیر آب جای گرفته. کسب‌و‌کارها و توسعه‌دهندگان می‌توانند از این اتاق برای برگزاری جلسات با مقامات فروشگاه اپل استفاده کنند.

 

داخل گنبد محصولات و اکسسوری های اپل برای فروش عرضه می شود.

در طبقه زیرین فروشگاه شناور اپل در سنگاپور کارآفرینان و برنامه نویسان می توانند با اعضای تیم اپل در اتاق هیات رییسه ملاقات کنند. همچنین این فروشگاه یک راه پله و تونل زیرآبی دارد که به فروشگاه های منطقه مارینا بی سندز متصل می شود.


تعداد بازدید : 565

ارسال نظر

ارسال