مزیت استفاده از فک‌های متحرک در دستگاه پانچ (کریمپر) 5000Pressta خط تولید درب و پنجرة آلومینیومی

  • پنجشنبه 9 شهریور 1396 ساعت 19:30

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: آیا تاکنون حین پانچ )کریمپ) پروفیل ناچار شده‌اید که پروفیل را برای چندمین بار بچرخانید تا یک گوشه از پروفیل را بتوانید به‌طور دلخواه پانچ کنید؟ پشت و رو کردن و چرخش پروفیل و متعاقباً تنظیم مجدد تیغه‌ها در راستای افقی و گاهاً عمودی، مشکلی است که تقریباً تمام کسانی‌که با دستگاه‌های پانچ کار می‌کنند در هنگام پانچ با آن مواجه هستند. این مشکل چقدر باعث اتلاف وقت و زمان با ارزش شما شده است؟ این مشکل چقدر در کاهش انرژی و پایین‌آمدن دقت و تمرکز کارکنان شما در هنگام کار و مهم‌تر از همه در کاهش کیفیت محصول تولیدی تأثیرگذار بوده است؟
مزیت استفاده از فک‌های متحرک در دستگاه پانچ (کریمپر) 5000Pressta  خط تولید درب و پنجرة آلومینیومی

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما: همانگونه که می‌دانید در دستگاه‌های پانچ این امکان وجود دارد که تیغه‌های بالایی و پایینی در هر دو راستای افقی و عمودی در پروفیل فرو روند، تیغه‌ها در راستای عمودی به‌طور مستقل جابجا می‌شوند ولی در راستای افقی همزمان با جابجایی فک‌ها جابجا می‌شوند، بنابراین این سیستم برای پروفیل‌هایی که قسمت‌های بالا و پایین پشت آنها در یک راستا قرار دارند (مانند پروفیل فریم و کشویی) از لحاظ کاری محدودیتی ایجاد نمی‌کند و با یک‌بار تنظیم تیغه‌های بالا و پایین برروی فک می‌توان به‌طور همزمان قسمت‌های بالا و پایین پروفیل را در یک مرحله پانچ کرد ولی درمورد پروفیل‌هایی که قسمت‌های بالا و پایین پشت آنها در یک راستا قرار ندارند و اصطلاحاً به‌صورت پله‌ای می‌باشند (مانند پروفیل سش) در مرحلة نخست با تنظیم تیغة پایینی برروی فک، قسمت پایینی پروفیل پانچ می‌گردد و در مرحلة بعد با برگرداندن پروفیل (لازم ‌به ‌ذکر است که با برگرداندن پروفیل قسمت بالای پروفیل در قسمت پایین قرار می‌گیرد) و تنظیم مجدد تیغة پایینی برروی فک قسمت بالایی پروفیل که اکنون در پایین قرار گرفته پانچ می‌گردد.

پرواضح است که در این سیستم زمان زیادی برای پانچ یک پروفیل صرف می‌گردد، به‌علاوه وجود وقفه در بین کار باعث به‌هم‌خوردن تمرکز، پایین‌آمدن دقت و به‌وجود‌آمدن خطای انسانی درحین کار گردیده و گوشة پانچ شده کاملاً تراز نبوده و اصطلاحاً پله‌ای می‌شود.

دستگاه پانچ 5000Pressta با داشتن فک‌های دوبخشی که به‌اصطلاح فک‌های متحرک نامیده می‌شود، این مشکل و محدودیت را برای همیشه برایتان رفع می‌کند، از این پس تنها با یکبار تنظیم تیغه‌های بالا و پایین و تنها با یکبار فشار پدال، یه گوشه از یک قاب را فقط در یک مرحله و بدون پشت و رو کردن قاب این مشکل را برای همیشه به‌دست فراموشی بسپارید، هدف ما صرفه‌جویی در وقت و زمان شما، افزایش دقت و کارایی و بالارفتن تمرکز شما برای تولید محصولی باکیفیت‌تر است.


تعداد بازدید : 1653

ارسال نظر

ارسال