نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد برگزار شد

  • یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 12:36

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و تاسیسات مشهد پس از سه بار تعویق و لغو برگزاری به دلیل شرایط ناشی از کرونا برگزار شد.
نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد برگزار شد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از ایرنا، محمد جواد محبی افزود: حتی یک مرتبه صاحبان صنایع پس از هزینه نمودن مبالغی کلان برای جابه‌جایی تجهیزات و در حین غرفه‌سازی، بنا به دستور ستاد کرونا مجبور به لغو برگزاری نمایشگاه شدند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه تخصصی با حضور ۳۶ شرکت فعال در عرصه صنایع ساختمان در 2800 مترمربع فضای نمایشگاهی به مدت چهار روز در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شد.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: عمده شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و اصفهان بوده و نمایندگی سه برند خارجی نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

محبی افزود:این نمایشگاه ویژه متخصصین صنعت ساختمان مانند مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی استان و کشور، مهندسان معمار، کارشناسان صنعت ساختمان و انبوه سازان است و قبلاً برای این قشر دعوتنامه ارسال شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر افزودن فضای اضافی به راهروهای نمایشگاه، تاسیسات ضدعفونی برای گندزدایی محیط و شرکت کنندگان مطابق شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در محل نمایشگاه تأمین شد.

مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و تاسیسات مشهد از روز پنجشنبه 16 بهمن‌ماه به مدت چهار روز از ساعت ۱۴ تا ۱۹ پذیرای متخصصان صنعت ساختمان است.

 


تعداد بازدید : 623

ارسال نظر

ارسال