نمایشگاه صنعت ساختمان پراگ‌ (FOR ARCH)

  • سه شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 18:12

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: نمایشگاه صنعت ساختمان پراگ (FOR ARCH) بزرگترین نمایشگاه تجاری در حوزه ساختمان در جمهوری چک است. این نمایشگاه با 26 سال سابقه برگزاری، مهمترین و پربازدیدترین نمایشگاه صنعت ساختمان در جمهوری چک و یک محل ملاقات موفق برای متخصصان حوزه ساختمان شده است.
نمایشگاه صنعت ساختمان پراگ‌  (FOR ARCH)

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، نمایشگاه صنعت ساختمان چک به دلیل برگزاری در پراگ که یکی از مراکز مهم تجارت اروپای مرکزی است، فرصت منحصر به فردی برای غرفه داران داخلی و خارجی به منظور ارائه محصولات و خدمات خود در شرایط رقابت بین المللی محسوب می شود. نمایشگاه صنعت ساختمان پراگ هر سال نوآوری هایی از حوزه های مختلف مرتبط به صنعت ساختمان را ارائه می کند. تولیدکنندگان پیشگام، تأمین کنندگان، صنعتگران، و همچنین سرمایه‌گذاران، توسعه‌دهندگان، و نمایندگان سایر حوزه های مرتبط به صنعت ساختمان در این نمایشگاه شرکت می کنند. این نمایشگاه از تاریخ 28 شهریورماه تا 1 مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاهی پی وی آ پراگ در چک برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنعت ساختمان پراگ (FOR ARCH) در یک نگاه

نمایشگاه صنعت ساختمان پراگ (FOR ARCH) بزرگترین نمایشگاه تجاری در حوزه ساختمان در جمهوری چک است. این نمایشگاه با 26 سال سابقه برگزاری، مهمترین و پربازدیدترین نمایشگاه صنعت ساختمان در جمهوری چک و یک محل ملاقات موفق برای متخصصان حوزه ساختمان شده است. نمایشگاه صنعت ساختمان چک به دلیل برگزاری در پراگ که یکی از مراکز مهم تجارت اروپای مرکزی است، فرصت منحصر به فردی برای غرفه داران داخلی و خارجی به منظور ارائه محصولات و خدمات خود در شرایط رقابت بین المللی محسوب می شود.

چرا باید در نمایشگاه صنعت ساختمان پراگ 2017 شرکت کرد؟

  • بزرگترین نمایشگاه تجاری ساختمان در جمهوری چک با بیشترین تعداد بازدیدکنندگان و مشارکت غرفه داران خارجی
  • حمایت کامل اداره تجارت خارجی؛ گستردگی و فراگیری بین المللی این رویداد
  • نمایشگاه تجاری ساختمان با بیشترین سابقه در جمهوری چک
  • مشارکت تامین کنندگان و تولیدکنندگان برجسته و پیشگام
  • حضور نمایندگانی از تمام شاخه های فرعی صنعت ساختمان (تأمین مالی و اجرای ساخت، تجارت املاک، فن آوری ها، محصولات و مواد ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، سازه های ساختمانی، تجهیزات ساختمان ها و سایت های ساخت و ساز و سایر موارد)
  • حضور نمایندگانی از سرمایه گذاران، توسعه‌دهندگان، تولیدکنندگان، تأمین کنندگان، صنعتگران و سایر حوزه های مرتبط به صنعت ساختمان
  • نمایش عملی تجارت ساختمان
  • برنامه تخصصی جانبی - کنفرانس، سمینار، کارگاه
  • تبلیغات رسانه‌ای گسترده در جمهوری چک و خارج از آن
  • رقابت های تخصصی در سطح کشور

گزارش نمایشگاه FOR ARCH پراگ دوره قبل:

بیست و ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان پراگ پذیرای 830 غرفه دار از 14 کشور و تقریباً 75000 بازدیدکننده بود. در سال گذشته، غرفه‌داران از ابتدا علاقه بسیار زیادی به شرکت در این نمایشگاه تجاری داشتند. داده های آماری نشان می دهند که تقاضا برای فضای نمایشگاه منعکس کننده وضعیت اقتصادی در جمهوری چک است. هرچند در سال های گذشته شرکت ها و افراد سرمایه گذاری های خود را به تعویق می انداختند، در حال حاضر می توان تمایل شدید مردم به ساخت و ساز و بنابراین پول خرج کردن را مشاهده کرد. اما بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت ساختمان در جمهوری چک- نمایشگاه صنعت ساختمان پراگ- فقط برای نمایش محصولات و خدمات نبود. بازدیدکنندگان از این نمایشگاه برای بهره مندی از برنامه بسیار غنی ارائه شده به همراه این نمایشگاه و شرکت در کنفرانس ها، سخنرانی ها، سمینارها و کارگاه های آماده شده برای آنها در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی رویداد به آدرس www.forarch.cz مراجعه فرمایید.


تعداد بازدید : 941

ارسال نظر

ارسال