وین تک منتخب همایش تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغالزای کشور

  • دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 14:45

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: دوازدهمین دوره همایش تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغالزای کشور در تاریخ شانزدهم بهمن‌ماه 1399 در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی و با حضور چهره‌های برجسته سیاسی و اقتصادی کشور برگزار گردید.
وین تک منتخب همایش تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغالزای کشور

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی شرکت وین‌تک، شرکت آدوپن پلاستیک پرشین با نام تجاری وین‌تک برای ششمین مرتبه موفق به دریافت لوح و تندیس از این همایش گردید.

هرساله و در پایان سال همایش تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغالزای کشور برگزار می‌گردد که همه ساله این همایش میزبان برترین شرکت‌های کشور در زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی می‌باشد. در سال 1399 نیز این همایش در تاریخ شانزدهم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی و با حضور چهره‌های برجسته سیاسی همچون آقای دکتر عراقچی معاون وزیر امور خارجه، آقای دکتر هادی غنیمی‌فرد رئیس اتحادیه تعاونی‌های تولیدی کشور و افراد برجسته دیگری برگزار گردید و شرکت آدوپن پلاستیک پرشین همانند سال‌های گذشته بار دیگر از سوی دبیرخانه همایش به‌عنوان کارآفرین برتر کشور انتخاب گردید.


تعداد بازدید : 757

ارسال نظر

ارسال