حضور 900 شرکت داخلی و خارجی در 24 گروه کالایی

گردهم‌آیی بزرگان صنعت در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

  • سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 11:26

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: رئیس اتاق تعاون ایران از حضور پر رنگ فعالان اقتصادی در حوزه ساختمان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان خبر داد.
گردهم‌آیی بزرگان صنعت در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، با بیان اینکه در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تاکنون حدود ۹۰۰ مشارکت کننده داخلی و خارجی حضور دارند، ابراز داشت: مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی در قالب بیش از ۷۵ هزار مترمربع به صورت تخصصی در ۲۴ گروه کالایی از ۶ تا ۹ مردادماه سالجاری گردهم می‌آیند.

وی با تأکید براینکه صنعت ساختمان، صنعت مادر است و بیش از ۶۰ درصد صنایع کشور به آن وابسته هستند، حضور حداکثری مشارکت‌کنندگان را نکات برجسته نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و حمایت از تولیدکنندگان در این نمایشگاه را از محوری ترین اهداف نمایشگاه عنوان کرد.

رئیس اتاق تعاون ایران، ابراز داشت: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مزین به نام رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان در دستور کار اقتصاد ملی قرار گرفته است، ایجاد بستری مناسب برای انسجامی از تولیدکنندگان در بزرگترین رویداد ملی کشور در صنعت ساختمان را برخود واجب می دانیم.

وی با اشاره به رویکرد صادراتی نمایشگاه نوزدهم تصریح کرد: با پذیرش هیأت‌های تجاری از کشورهای هدف و ایجاد بستر مناسب برای گفتگو و مذاکره فعالان حوزه صنعت ساختمان، می‌توان زمینة افزایش تولید و گسترش صادرات، خدمات فنی و مهندسی و تولیدات این صنعت را فراهم کرد.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری همایش ملی در حوزه صنعت ساختمان با حضور اساتید و بزرگان صنعت و میهمانان ویژه از کشورهایی که در صنعت ساختمان پیشران هستند، تدارک دیده شده است.

این مقام مسئول افزود: امسال نمایشگاه رویکرد علمی را از مهمترین محورهای اصلی خود قرار داده است، با توجه به مباحث جدید در صنعت ساختمان و با هدف رسیدن به خودکفایی و رونق تولید و بالا بردن سطح علمی فعالان اجرایی در صنعت پیشران کشور  با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران ثبت نام ۲دوره آموزشی یکساله MBA و DBA در حوزه تخصصی صنعت ساختمان، همزمان با آغاز نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان شروع و در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران به کار خود پایان خواهد داد.


تعداد بازدید : 552

ارسال نظر

ارسال