(نمایندگی انحصاری یراق‌آلات GIESSE ایتالیا در ایران)

گفت‌و‌گوی اختصاصی مجله در و پنجره و نما با جناب آقای مهندس هادی بلندقامت، مدیرعامل محترم شرکت داریان سازه صنعت

  • پنجشنبه 1 بهمن 1394

اخبار => مصاحبه

گفت‌و‌گوی اختصاصی مجله در و پنجره و نما با جناب آقای مهندس هادی بلندقامت، مدیرعامل محترم شرکت داریان سازه صنعت

شرکت GIESSE ایتالیا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان یراق‌آلات درب و پنجره‌های آلومینیومی می‌باشد که از سال 1388 اقدام به گشایش دفتر مرکزی در ایران نموده است و از همان ابتدا آقای مهندس هادی بلند قامت به‌عنوان مدیرعامل این شرکت در ایران مشغول به‌کار بوده است.


دو ماهنامه در و پنجره و نما طی مصاحبه‌ای با مدیرعامل این شرکت، جویای نظرات ایشان در رابطه با فعالیت‌های جدید این شرکت شده که در ادامه می‌خوانیم:

 

1-   جناب بلندقامت لطفاً درخصوص نوآوری‌های شرکت GIESSE در سال‌های 2013 و 2014 توضیح بفرمایید.

شرکتGIESSE  همواره شعار همیشگی خود QID که مخفف سه کلمه Quality، Innovation و Design که به‌معنی کیفیت، نوآوری و طراحی می‌باشد را دنبال نموده و در راستای رضایتمندی مشتریان اقدام به اصلاح و ارتقاء محصولات خود می‌نماید.

در سال گذشته ما شاهد افزایش ابعاد و وزن یراق‌آلات مختلف به‌خصوص در یراق‌آلات دوحالته با ابعاد 3 متر ارتفاع و 80/1 متر عرض در یک لنگه بودیم که انقلاب بزرگی در یراق‌آلات دوحالته به‌وجود آورد. از دیگر نوآوری‌ها می‌توان به دستگیرة جدید با نام آسیا اشاره نمود که محصول همکاری دفتر ایران و ترکیه می‌باشد. سیستم‌های کشویی Tempo وChampion  و افزایش وزن یراق‌آلاتLife&Slide  از دیگر نوآوری‌های شرکت GIESSE می‌باشد.

سیستم‌های جدید مولتی لاکینگ پوینت، یراق‌آلات جدید سرویسی، درب‌های خروجی اضطراری، اضافه‌کردن ریموت کنترل برای بازشوهای نما، تولید پنجره‌های تمام شیشه‌ای (بدون پروفیل)، تولید دستگیره‌های برنجی و لولاهای استیل از دیگر نمونه‌های نوآوری این شرکت می‌باشد.

 

2- درمورد رنگ‌های جدید که GIESSE از آنها استفاده می‌کند، توضیح دهید.

با توجه به نیاز بین‌المللی، شرکت GIESSE تبدیل به یکی از توانمندترین شرکت‌ها در زمینة رنگ‌های کوره‌ای و آنادایزشده است که قابلیت تولید کلیة رنگ‌های رال جهانی، رنگ‌های ترکیبی و آنادایز را دارا می‌باشد- همچنین سری Evo Design که از برنج تولید می‌شود با پوشش رنگ خاص و براق و با گارانتی 30 ساله محصولی بی‌رقیب در صنعت یراق‌آلات درب و پنجره‌های آلومینیومی می‌باشند. در یراق‌آلات سری TREND ما شاهد رنگ‌هایی با کیفیت بسیار بالا و تنوع زیاد برای دستگیره‌های آلومینیومی می‌باشیم.

 

3- کارخانجات GIESSE در کدام کشورها هستند؟ درمورد انبارهای GIESSE توضیح دهید.

با توجه به بُعد مسافت و بازارهای شرکت GIESSE که شامل 180 دفتر مرکزی و بیش از 760 نمایندگی پخش در سراسر دنیا می‌باشد شرکت GIESSE دارای سه کارخانة فعال در کشورهای ایتالیا، برزیل و چین می‌باشد که کلیة محصولات با کیفیت مشابه و با 10 سال گارانتی بدون قید و شرط ارائه می‌گردد.

بزرگترین انبار یراق‌آلات شرکت GIESSE انبار مرکزی ایتالیا می‌باشد که با مساحت 6000 مترمربع سوله مسقف کلیة محصولات را جهت فروش به انبار کشورهای دیگر ارسال می‌نماید.

لازم به توضیح است شرکت GIESSE دو انبار در کشور عزیزمان افتتاح کرده است که مشتریان گرامی می‌توانند بدون پرداخت هزینه اقدام به ایجاد یک انبار مجازی در ایران نمایند.

4- آیا GIESSE سیستم اختصاصی هم ارائه می‌کند؟

بیشتر اکستروژن‌ کمپانی‌های عربی و ترکیه و بیش از 40٪ از شرکت‌های اروپایی محصولات خود را براساس سیستم‌های شرکت GIESSE طراحی نموده‌اند که این امرموجب شده که شرکت GIESSE به‌عنوان رهبر یراق‌آلات اروپایی مطرح گردد. با این حال شرکت GIESSE دارای سیستم‌های اختصاصی با یراق‌آلات منحصربه‌فرد می‌باشد که از آن جمله می‌توان به سری‌های GOS-S و GOS-TREX و ESSENZA اشاره نمود.


تعداد بازدید : 4324

ارسال نظر

ارسال