هشتمین دورة‌ نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران برگزار می‌گردد

  • یکشنبه 31 مرداد 1395

اخبار => نمایشگاه های داخلی

هشتمین دورة نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته از تاریخ 5 الی 8 بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
هشتمین دورة‌ نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران برگزار می‌گردد

هشتمین دورة نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته از تاریخ 5 الی 8 بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و در فضایی بالغ بر 48 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و 2 هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

با توجه به تعداد زیاد درخواست‌های ارسال‌شده به ستاد برگزاری نمایشگاه، درصورت تمایل به حضور در این نمایشگاه در اسرع وقت نسبت به انجام پیش‌ثبت‌نام ازطریق وب‌سایت نمایشگاه اقدام فرمایید.

لذا خواهشمند است ضمن مراجعه به سایت اینترنتی نمایشگاه به آدرس www.titexgroup.com و لینک پیش‌ثبت‌نام نسبت به تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام در نمایشگاه و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام فرمایید.

ثبت‌نام قطعی شرکت‌ها از بیستم شهریورماه آغاز می‌شود و متقاضیانی که تا بیستم شهریور پیش‌ثبت‌نام خود را انجام داده باشند در مرحلة اول امکان جانمایی خواهند داشت. ثبت‌نام قطعی متقاضیانی که بعد از بیستم شهریور پیش‌ ثبت‌ نام  نمایند در مرحلة دوم و پس از پایان ثبت‌نام قطعی متقاضیان سری اول انجام خواهد شد. بدیهی است در هریک از دو مرحلة فوق و پس از دریافت فرم‌های پیش ثبت‌نام، اطلاع‌رسانی لازم از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه درخصوص نحوة جانمایی و مراحل بعدی جهت انجام ثبت‌نام قطعی به متقاضیان انجام خواهد پذیرفت.

ضمناً متقاضیان غرفه‌های ویژه که در وب‌سایت نمایشگاه توضیحات لازم درخصوص آنها داده شده، خارج از مراحل ذکرشدة فوق ثبت‌نام و جانمایی خواهند شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت نمایشگاه مراجعه و یا با تلفن‌های 22397540-021 تماس حاصل فرمایید.


تعداد بازدید : 889

ارسال نظر

ارسال