۴۹۴۰ متر مربع از نمای ساختمان خیابان‌های تهران پیرایش و مرمت شدند

  • دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 ساعت 16:48

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از پیرایش و مرمت خیابان‌های شهر تهران خبر داد.
۴۹۴۰ متر مربع از نمای ساختمان خیابان‌های تهران پیرایش و مرمت شدند

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، معاون فنی و طرح‌های شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه چهار هزار و پانصد و چهل متر مربع از نمای ساختمان‌های پهنه فرهنگی هنری رودکی و خیابان انقلاب در سال ۹۹ پیرایش و مرمت شد. جعفری همچنین به ساخت و نصب ۴۶ تابلو اصناف در سال گذشته اشاره کرد و افزود در شش ماهه نخست سال تعداد ۱۹۶  تابلو دیگر اصناف در شریان‌ها و معابر اصلی تهران ساماندهی می‌شود.

معاون سازمان زیباسازی گفت: پس از یک دهه از فعالیت‌های این سازمان در امر پیرایش و ساماندهی نما و منظر شهری، مجموعه این تجارب در قالب پژوهشی کاربردی درحال مستند شدن است و امیدواریم این مستند نگاری به‌عنوان اندوخته‌ای سترگ برای تداوم کیفیت بخشی به زندگی شهری برای علاقمندان و مسیولان شهری مفید باشد. یادآوری می‌کند پروژه‌های پیرایش، مرمت و ساماندهی نما و منظر شهر تهران در بازار تجریش، خیابان انقلاب، میدان بهارستان و خیابان مصطفی خمینی، پهنه ی فرهنگی هنری رودکی، خیابان ناصرخسرو، میدان و پیاده راه حرم عبدالعظیم حسنی از سال ۹۲ آغاز شده است.


تعداد بازدید : 713

ارسال نظر

ارسال