در ششمین همایش ملی فناوری های نوین صنعت ساختمان برگزار می گردد؛

۳۲ کارگاه تخصصی در هفت رشته ساختمانی

  • یکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت 11:42

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: برگزاری ۳۲ کارگاه تخصصی در هفت رشته ساختمانی به صورت الکترونیکی (مجازی) از ۲۶ تا ۲۹ بهمن‌ماه جاری در مشهد
۳۲ کارگاه تخصصی در هفت رشته ساختمانی

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از جمسا، مهندس سارا آتشی گلستان مسئول واحد داوری مقالات و برنامه‌ریزی کارگاه‌های این دوره از همایش، از برگزاری ۳۲ کارگاه تخصصی در هفت رشته ساختمانی به صورت الکترونیکی (مجازی) از ۲۶ تا ۲۹ بهمن‌ماه جاری در مشهد خبر داد.

مهندس گلستان اظهار داشت: در این همایش ملی چهار روزه که بصورت مجازی برگزار می گردد، دو سخنرانی کلیدی در روز اول و ۴۲ استاد از داخل و خارج از کشور شامل سوئیس، دانمارک، کانادا، استرالیا، قبرس، بلژیک، امارات و ارمنستان حضور دارند.

وی مهمترین عناوین کارگاه‌های این دوره را ساختمان سبز، نماهای نوین، شهرهای هوشمند، سیستم‌های سازه‌ای، مدیریت دود، نقش فناوری اطلاعات مکانی در پایش ساختمان ها، آشنایی با ویرایش جدید مبحث ۱۹ و معرفی چند نمونه پروژه اجرایی شاخص در ایران و جهان اعلام نمود.

مسئول واحد داوری مقالات و برنامه‌ریزی کارگاه‌ها ادامه داد: کارگاه‌ها برای هر رشته به تفکیک رشته‌های هفت‌گانه برنامه‌ریزی شده و ثبت‌نام‌کنندگان در همایش می‌بایست از تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه به بعد (پایان مهلت ثبت‌نام)، به سایت همایش به آدرس www.mhud.ir/c6 مراجعه نمایند.

آزمون پایانی در روز جمعه اول اسفندماه ۱۳۹۹ از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ برگزار خواهد شد.


تعداد بازدید : 453

ارسال نظر

ارسال