14 شرکت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان پاکستان حضور می‌یابند

  • شنبه 25 آذر 1396 ساعت 10:54

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: رایزن تجاری جمهوری اسلامی ایران در کراچی پاکستان گفت: 14 شرکت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان پاکستان در شهر تجاری کراچی حضور می‌یابند.
نمايشگاه صنعت ساختمان پاكستان

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، این نمایشگاه بین‌المللی موسوم به Build Asia از ٢٧ تا ٢٩ آذرماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کراچی برگزار می‌شود.

14 شرکت ایرانی فعال در زمینه‌های کاشی و سرامیک، فولادسازی، سیمان و غیره در این نمایشگاه شرکت کرده و جمهوری اسلامی ایران نیز در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

وی از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان به عنوان جامع‌ترین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی ساخت‌و‌ساز در این کشور یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه آخرین پیشرفت‌های فناورانه از تجهیزات، مواد، خدمات و تکنیک‌ها در زمینه‌های مرتبط به نمایش گذاشته می‌شود.

نعمتی زرگران از این نمایشگاه به عنوان فرصت مناسب برای تعامل با کارآفرینان و فعالان اقتصادی ایران با فعالان اقتصادی پاکستان در راستای سرمایه‌گذاری مشترک، انتقال فناوری و دریافت نمایندگی یاد کرد.

این نمایشگاه در زمینه‌های 'انواع کفپوش‌، انرژی و روشنایی، املاک و مستغلات، رنگ و رزین و چسب، مصالح سقف، پیمانکاران ساختمان، راهسازی و جاده‌سازی و درب و پنجره' برگزار می‌شود.

'سرویس بهداشتی ساختمانی، فلزات ساختمانی، دکوراسیون و طراحی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، انواع لوله و اتصالات، کاشی، سرامیک و سنگ‌های تزئینی، فنی و مهندس ساختمان و سیستم‌های تصفیه آب' از دیگر زمینه‌های این نمایشگاه بین‌المللی است.

همکاری و تعامل فعالان تجاری ایران و پاکستان و سطح مبادلات تجاری دو کشور اگرچه در مقایسه با ظرفیت‌های دو کشور نیست، ولی این فعالان همواره با همدیگر در ارتباط بوده‌اند.


تعداد بازدید : 717

ارسال نظر

ارسال