سانگ یانگ اولین سیستم پنجره لمسی جهان را معرفی می‌کند

  • سه شنبه 19 بهمن 1395

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت کره‌ای سانگ یانگ نخستین سیستم پنجره لمسی جهان را طراحی کرده است که به راننده‌ها و سرنشینان اجازه می‌دهد تا پنجره‌های یک خودرو را فقط با لمس کردن آن‌ها باز و بسته کنند.
سانگ یانگ اولین سیستم پنجره لمسی جهان را معرفی می‌کند

به گزارش خبرخودرو، این برند که تحت مالکیت شرکت خودروسازی ماهیندرا هند قرار دارد می‌گوید تا قبل از پایان سال جاری میلادی این سیستم جدید را رونمایی خواهد کرد.

سانگ یانگ می‌گوید این تکنولوژی یکی از مواردی است که طی چند سال گذشته توسط محققان و مهندسان این کمپانی در دست طراحی و توسعه بوده است.

چویجونگسیک مدیرعامل سانگ یانگ در این باره می‌گوید: "کمپانی ما به طراحی و توسعه تکنولوژی‌های نسل جدید که نیازهای مشتریان ما را برطرف می‌کنند ادامه خواهد داد و همواره به دنبال ایده‌های خلاقانه خواهد بود."

در حالی که مقامات این کمپانی می گویند این تکنولوژی اولین نمونه موجود در صنعت خودرو خواهد بود، دیگر خودروسازها قبلاً به احتمال عرضه چنین سیستمی اشاره کرده بودند. سال گذشته، گزارش شده بود که جگوار در حال کار بر روی یک سیستم پنجره می‌باشد که با لمس شیشه‌های آن می‌توان باز و بسته‌اش کرد، ولی آن‌ها بازه زمانی خاصی را برای عرضه آن تعیین نکردند.

سانگ یانگ قصد دارد طی سه سال آینده، سه مدل جدید را معرفی کند که با رکستون دو دیفرانسیل کاملاً جدید که رقیبی جدی برای هیوندای سانتافه می‌باشد آغاز خواهد شد. این شرکت همچنین نسخه‌های الکتریکی مدل‌های فعلی خود را نیز قصد دارد وارد بازار کند و گفته می‌شود در حال حاضر مدل الکتریکی تیوولی را در دست طراحی و آزمایش دارد.


تعداد بازدید : 572

ارسال نظر

ارسال