فولاد ضد زنگ ؛ جایگزینی جدید برای نمای ساختمان‌ها

  • چهارشنبه 16 فروردین 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شرکت آمریکایی معماران هندل Handel یک هتل در نیویورک با پنجره های شبیه به دریچه با شباهت های خارق العاده ای به بازی کودکان Connect Four در محله چلسی به اتمام رساندند. این هتل شامل هفت طبقه بلوک متصل به یکدیگر می باشد که ارتفاع 12 طبقه را می سازد.
فولاد ضد زنگ ؛ جایگزینی جدید برای نمای ساختمان‌ها

به گزارش وبسایت شهرسازی دزین (DeZeen) ، شرکت آمریکایی معماران هندل Handel یک هتل در نیویورک با پنجره های شبیه به دریچه با شباهت های خارق العاده ای به بازی کودکان Connect Four در محله چلسی به اتمام رساندند. این هتل شامل هفت طبقه بلوک متصل به یکدیگر می باشد که ارتفاع 12 طبقه را می سازد.

هتل Dream Downtown ، ساختمان فرعی بازسازی شده قبلی اتحادیه ملی دریایی آمریکا را اشغال می کند. هم پوشانی لایه های سوراخ شده فلزی ملبس به دو بلوک کوچکتر هستند که در آن دهانه های دایره ای ، بالکن های ژولیت برای اتاق های مهمان پشتی ایجاد می کند.

پنجره های دریچه ای نیز بر روی بلوک های بلندتر با نمای بیرونی کج از تایل های فولادی ضد زنگ قرار گرفته اند. معماران ، ساختمان را در طول نوسازی ، زمانی که بخش میانی را از طبقه چهار حذف کردند ، به دو نیم تقسیم می کنند تا یک تراس حوضچه ای در مرکز ایجاد کند. .
ساختمان 12 طبقه شامل 316 اتاق مهمان ، دو رستوران ، سالن های VIP ، استخر رو باز ، فضای رویداد ، سالن ورزشی و مغازه ها می باشد .

 


تعداد بازدید : 793

ارسال نظر

ارسال