از آسمان به زمین می‌تابد یا از زمین به آسمان ؟

  • یکشنبه 20 فروردین 1396

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: معماران آلمانی اشنایدر گالری زیرزمینی را که باعث به وجود آمدن برآمدگی چمنزار موزه‌ی استایدل در فرانگفورت شده است را کامل کردند . تقریبآ 200 نورگیر یا پنجره سقفی دایره‌ای شکلی که به صورت یک شبکه در سراسر چمنزار سازمان دهی شده است که اجازه می دهد نور به صورت فیلتر شده وارد سالن نمایشگاه شود در حالی که تپه مصنوعی یک سقف گنبدی مرکزی ایجاد کرده است.
از آسمان به زمین می‌تابد یا از زمین به آسمان ؟

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما و به نقل از وبسایت شهرسازی DeZeen ، معماران آلمانی اشنایدر گالری زیرزمینی را که باعث به وجود آمدن برآمدگی چمنزار موزه‌ی استایدل در فرانگفورت شده است را کامل کردند . تقریبآ 200 نورگیر یا پنجره سقفی دایره‌ای شکلی که به صورت یک شبکه در سراسر چمنزار سازمان دهی شده است که اجازه می دهد نور به صورت فیلتر شده وارد سالن نمایشگاه شود در حالی که تپه مصنوعی یک سقف گنبدی مرکزی ایجاد کرده است.

باغ در دسترس بازدید کنندگان قرار می گیرد ، که می توانند بر روی نورگیر های نیمه مات راه بروند و حرکت کنند. اشنایدر برنده یک مسابقه برای طراحی طرح توسعه در سال 2008 شد. توسعه استایدل در پاییز 2007 ، موزه استایدل مسابقه‌ای برای طرح توسعه ی موزه برگزار کرد که در آن از 8 شرکت برجسته آلمانی و بین المللی برای مشارکت دعوت به عمل آمد.

فضای طراحی شده جدید که توسط شوما اشنادر طراحی شده است در زیر باغ استادل قرار خواهد گرفت. فضای نمایشگاهی جدید از طریق یک محور مرکزی از ورودی اصلی در سمت رودخانه‌ی موزه دسترسی خواهد بود. پلکان از این بخش به قسمت 3000 متر مربعی الحاقی موزه که زیر باغ است، راهنمایی می‌کند. تالار ورودی باغ بوسیله‌ی سقف منحنی سبک ، دهانه‌ی فضای یکپارچه نمایشگاه مشخص می شود.

195  نورگیر سقفی دایره‌ای که محیط آنها متفاوت است بین 1.5 و 2.5 متر ، فضای زیر را با نور طبیعی در بر گرفته. فضای سبز بیرون ، برآمدگی های گنبدی ، که بازدیدکنندگان را در سراسر باغ قادر به راه رفتن می سازد و دید منحصر فردی به باغ استایدل اضافه می کند و نشانه ی معمارانه جدید برای موزه به وجود می آورد. چراغانی تالار باغ خانه جدید هنر معاصر از مجموعه ی موزه است و جلوه‌ای زیبا به این مجموعه بخشیده است.

www.namawin.  irباشگاه در و پنجره و نما   


تعداد بازدید : 602

ارسال نظر

ارسال