هتل‌های منحصر‌به‌فرد در درة کوزکو

  • چهارشنبه 30 دی 1394

اخبار => اخبار

هتل‌های منحصر‌به‌فرد در درة کوزکو

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، به‌تازگی درة "کوزکو" در پرو جلوه‌ای زیبا از هتل‌های کپسولی‌شکل یافته است. یک شرکت گردشگری هتل‌هایی متفاوت طراحی نموده که این هتل‌ها مخصوص افراد مبتدی در کوهنوردی و دوستدار هیجان و ارتفاع است که تمایل دارند شبی را در کوهستان اقامت کنند.

آنچه که این هتل‌ها را منحصربه‌فرد و جذاب ساخته، ساختار عجیب آن است. سه عدد کپسول 8 در ارتفاع 24 متری ساخته‌شده از پلی‌کربنات و آلومینیوم در نزدیکی شهر "کوزکو" توسط شرکت جهانگردی"نیچرویو" ساخته شده‌اند. شهر کوچک و دهکدة "کوزکو" که با مناظر زیبایش شناخته می‌شود، در پرو و با چشم‌اندازی زیبا از درة مقدس قرار دارد.

شرکت نیچرویو (Nature View)، شرکتی جهانگردی است که مدت‌ها به‌دنبال طراحی و ساخت چنین هتل‌هایی در کوه بوده است. این شرکت اعلام نموده که سوئیت‌ها را مخصوص افرادی طراحی کرده است که تجربة چندانی در کوهنوردی ندارند.

این کپسول‌های شیشه‌ای با ظرفیت سه‌نفر در 122 متری بالای زمین، به‌صورت آویزان از صخره‌ای در کوه‌های آند در پرو قرار گرفته‌اند.

کوهنوردان برای ورود به این کپسول‌ها باید 400 فوت ارتفاعی را‌ که توسط پلکان فلزی درون سنگ‌های صخره‌ها جاسازی شده، بالا بروند. پس از پیمودن این مسافت، دسترسی به این کپسول‌های شیشه‌ای-‌آلومینیومی فراهم می‌شود.

به‌گفتة بسیاری از کوهنوردانی که تا‌کنون در این کپسول‌ها اقامت داشته‌اند، سکونت در این کپسول‌ها امکان بهره‌مندی از فضایی منحصربه‌فرد همراه با تجربه‌ای ایده‌آل را فراهم می‌سازد.

  


تعداد بازدید : 486

ارسال نظر

ارسال