هشدار رسمی ویستابست به تخریب‌کنندگان برندهای ملی

تخریب تولید‌کنندگان ملی مساوی با کمک به دشمنان ملت و کشور

  • پنجشنبه 1 بهمن 1394

اخبار => اخبار

شرکت ویستابست از تولیدکنندگان ممتاز پروفیل‌های یو‌پی‌وی‌سی ایران نسبت به اقدام تعداد معدودی از شرکت‌های تولیدکنندة در و پنجره‌های دوجداره که نتوانسته‌اند در آزمون کیفیت و استاندارد تولید و نصب در و پنجره ویستابست سربلند بیرون آیند، اما بر علیه این برند ملی فعالیت‌های تخریبی را شروع کرده‌اند، هشدار داد.
هشدار رسمی ویستابست به تخریب‌کنندگان برندهای ملی

به‌گزارش بازار یو‌پی‌وی‌سی ایران؛ شرکت ویستابست از تولیدکنندگان ممتاز پروفیل‌های یو‌پی‌وی‌سی ایران نسبت به اقدام تعداد معدودی از شرکت‌های تولیدکنندة در و پنجره‌های دوجداره که نتوانسته‌اند در آزمون کیفیت و استاندارد تولید و نصب در و پنجره ویستابست سربلند بیرون آیند، اما بر علیه این برند ملی فعالیت‌های تخریبی را شروع کرده‌اند، هشدار داد.

محمد‌جواد اقدامیان، رئیس هیأت‌مدیرة ویستابست و عضو انجمن تولیدکنندگان پروفیل یو‌پی‌وی‌سی در ایران با اشاره به اقدام اخیر این شرکت در خارج کردن 119 کارگاه تولید‌کننده در و پنجره از فهرست مشتریان ویستابست اظهار کرد: این اقدام باعث شد تا برخی از این شرکت‌ها به همکاری با دیگر تولید‌کنندگان پروفیل روی آورند که حق طبیعی آنهاست، اما برخی از اشخاص در یک اقدام احساسی و مخرب علیه منافع ملی و مصالح نظام مبنی بر حمایت از تولید رقابتی و دارای توان صادراتی در‌صدد تخریب برندهای ممتاز داخلی از‌جمله ویستابست برآمده و حتی در تلاش هستند با تولید در و پنجره با استفاده از برخی پروفیل‌های فاقد کیفیت خارجی اعتماد مردم نسبت به صنعت در و پنجرة یو‌پی‌وی‌سی را از بین ببرند.

وی این اقدام را شیطنت‌آمیز و مغایر با رهنمودهای مقام‌معظم‌رهبری مبنی بر تقویت تولید ملی و حمایت از کالاهای ایرانی با‌کیفیت دانست و تصریح کرد: بدون‌شک تخریب و مخدوش‌کردن چهره و وجهة تولیدات برتر و باکیفیت ایرانی به‌ویژه در شرایطی که اقتصاد ایران با تحریم‌های ظالمانه مواجه است، کمک به اهداف دشمنان نظام و ملت محسوب می‌شود.

این عضو انجمن تولیدکنندگان پروفیل یو‌پی‌وی‌سی با هشدار نسبت به تخریب برندها و کالاهای شایستة احترام ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی بر ضرورت پیگرد قضایی اشخاص خاطی و ضربه‌زننده به تولید ملی تأکید کرد و افزود: اقدام تخریبی تعداد معدودی از اشخاص حقیقی و حقوقی که با روش‌های مختلف به‌زعم خود در‌صدد ضربه‌زدن به برند ویستابست هستند، هرگز باعث دست‌کشیدن ویستابست از طرح تعدیل نمایندگان و بی‌توجهی به استانداردهای تولید و نصب در و پنجره نخواهد شد.

اقدامیان تصریح کرد: البته ویستابست همواره تأکید داشته و دارد که مبنای همکاری با کارگاه‌های تولید در و پنجرة یوپی‌وی‌سی رعایت استانداردها و احترام به حقوق مردم خواهد بود و این امکان برای شرکت‌هایی که نتوانسته‌اند در آزمون ویستابست نمرة قبولی بگیرند، فراهم خواهد بود که در‌صورت رعایت استانداردها و حفظ حقوق مردم به جمع مشتریان این برند ملی برگردند.

رئیس هیأت‌مدیرة ویستابست با اشاره به ماده 8 قانون تازه ابلاغ‌شده قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر مبنی بر «تکلیف دولت در حمایت از ایجاد و تقویت نشان(برند)های تجاری داخلی محصولات صنعتی» تصریح کرد: یکی از راه‌های حمایت از برندهای ملی این است که سازوکاری جدی و هشدار‌دهنده علیه اشخاص حقیقی و حقوقی تدوین و در اسرع‌وقت به اجرا گذاشته شود که مانع تخریب برندهای ملی در صنعت در و پنجره یو‌پی‌وی‌سی شود که با سرمایه‌گذاری سنگین تولیدکنندگان داخلی با وجود شرایط نابرابر رقابتی توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار حفظ و عرصه را بر برخی پروفیل‌های فاقد کیفیت داخلی تنگ‌تر سازند.

اقدامیان با هشدار جدی نسبت به برخی رفتارهای شیطنت‌آمیز و تخریبی ‌علیه برند ملی ویستابست در فضاهای مجازی و روش‌های ارتباطی و تجاری مشکوک تأکید کرد: این اشخاص مطمئن باشند که زیر سوال‌بردن تولیدات صنعتی با کیفیت ایرانی از‌جمله پروفیل‌های یو‌پی‌وی‌سی تولید داخل نه‌تنها به کاهش سطح اشتغال، افزایش خروج ارز و تشدید خام‌فروشی مواد اولیه خواهد شد که این رفتارها و شیطنت‌ها در عمل آب به آسیاب دشمنان ریختن است؛ دشمنانی که آرزویشان عقب‌مانده نگه‌داشتن ایران برای سلطه بر مردم و کشور است.

تعدیل 119 نمایندة ویستابست در راستای کیفیت صنعت در و پنجره

قطع همکاری ویستابست با 119 تولید‌کنندة در و پنجره های UPVC

به‌گزارش بازار یو‌پی‌وی‌سی ایران؛ 119 نمایندة ویستابست در راستای کیفیت و حمایت از صنعت در و پنجره ، در خرداد‌ماه سال 1394 تعدیل شدند.

شرکت ویستابست همکاری خود را با 119 شرکت تولیدکنندة در و پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی در خرداد امسال قطع کرد.

قبول‌نشدن شرکت‌های یادشده در آزمون ساخت و نصب استاندارد و کیفیت در و پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی ویستابست باعث شد تا این برند خوش‌نام و جهانی تولید پروفیل های یوپی‌وی‌سی قرارداد همکاری با حدود 35 درصد از نمایندگان را دیگر تمدید نکند.

رئیس هیأت‌مدیرة ویستابست پس از پایان نشست چندساعتة کمیتة تخصصی طرح تعدیل نمایندگان اعلام کرد: در راستای اجرای طرح تعدیل نمایندگان بر مبنای تولید و نصب با‌کیفیت و استاندارد در و پنجره های یو‌پی‌وی‌سی، 119 نمایندة همکار از 341 نمایندة ویستابست نتوانستند استانداردهای فنی و تخصصی شرکت ویستابست را به‌دست آورند و به همین دلیل این شرکت‌ها از فهرست نمایندگان ویستابست خارج شدند.

اقدامیان، رئیس هیأت‌مدیرة شرکت با اعلام این خبر اظهار کرد: اجرای مرحلة اول تعدیل نمایندگان خود، بر‌اساس تعهد حرفه‌ای ویستابست مبنی بر رعایت حداکثر کیفیت و استاندارد در زمینة تولید و نصب در و پنجرة یو‌پی‌وی‌سی انجام گرفته است. وی تأکید کرد: بدیهی است که ویستابست در آینده هم سیاست تعدیل را در‌خصوص نمایندگان و شرکت‌های طرف قرارداد در‌صورت عدم رعایت الزامات فنی‌و‌حرفه‌ای ساخت و نصب در و پنجره‌های یو‌پی‌وی‌سی اعمال کند.


تعداد بازدید : 409

ارسال نظر

ارسال