BAU سبد سهام خود را در چین گسترش می دهد

یک رویداد ضروری و یک پلت فرم تجاری آینده گرا!

  • سه شنبه 25 مهر 1396 ساعت 13:12

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: پس از نیم قرن توسعه موفقیت آمیز در مونیخ، BAU تصمیم گرفت تا در سال 2014 به چین برسد. کنگره BAU چین یک داستان موفقیت آمیز بود که سال‌ها به موفقیت تمام انتظارات رسید.
BAU سبد سهام خود را در چین گسترش می دهد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما: پس از نیم قرن توسعه موفقیت آمیز در مونیخ، BAU تصمیم گرفت تا در سال 2014 به چین برسد. کنگره BAU چین یک داستان موفقیت آمیز بود که سال‌ها به موفقیت تمام انتظارات رسید.

 BCC2016 یک موفقیت برجسته: 71 غرفه دار از چین و اروپا و یک رکورد بازدید کننده: 4،511 بازدیدکننده از بازدیدکنندگان از 22 کشور. بنابراین، BAU تصمیم به گسترش و تقویت موقعیت خود را به عنوان یک نمایشگاه بین المللی پیشرو در آسیا گرفت.

Messe München، از طریق شرکت تابعه Messe München Shanghai، به زودی نمایشگاه پیشرو در نمایشگاه پنجره ها، درب ها و نمای ساختمان‌ها در چین را به دست می‌آورد.

اولین FENESTRATION BAU چین، در 7-10 نوامبر 2017 در مرکز نمایشگاه بین المللی شانگهای جدید (SNIEC) در شانگهای برگزار خواهد شد.

FENESTRATION BAU China، نمایشگاه بین المللی برای ویندوز، درب ها، پنجره های سقف و دیوارهای پرده، تکنولوژی، قطعات، قطعات پیش ساخته و مصالح ساختمانی، یک نمای کلی از بازار را فراهم می کند:

• این نوآوری های محصول را نشان می دهد و فرصت های خاصی را برای صنعت نشان می دهد.

• تبادل تجاری بین تولید کنندگان و توسعه دهندگان پروژه، معماران، برنامه ریزان و توزیع کنندگان را ترویج می دهد.

• با توجه به چهار برنامه کنگره برجسته و سخنرانان بسیار مشهور، به شرکت کنندگان امکان می‌دهد نمونه های بهترین مثال را تجربه کنند.

• این مکان برای همه متخصصان صنعت است.


تعداد بازدید : 494

ارسال نظر

ارسال