از کاربرد پارتیشن‌های آلومینیومی چه می‌دانید؟

  • دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 13:20

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: پارتیشن‌های آلومینیومی به پارتیشن‌هایی طلقی می‌شود که فریم‌هایشان از آلومینیوم ساخته می‌شود و با مواد دیگر ترکیب می‌شوند. پارتیشن‌های آلومینیومی ( پارتیشن شیشه‌ایی) از گزینه‌های مناسب برای مدرن‌تر نشان دادن فضا است و همچنین باعث می‌شود که فضای شما را بزرگتر از آنچه هست نمایش دهد.
از کاربرد پارتیشن‌های آلومینیومی چه می‌دانید؟

باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از نماکاران هزاره سوم، گزارش می‌دهد؟

ویژگی‌های پارتیشن‌های آلومینیومی :

  • پارتیشن آلومینیومی ویژگی‌های منحصری دارد که از جمله آنها می‌توان به مقاومت بالایی که دارند اشاره کرد.
  • همچنین این پارتیشن‌ها بسیار سبک هستند. آنها نسبت به رطوبت نیزمقاومت زیادی دارند.

چرا استفاده از پارتیشن‌های آلومینیومی را توصیه می‌کنند؟

داشتن پارتیشن اداری بهترین راه برای فضاسازی مناسب با ایجاد رابطه کاربری بالا است، زیرا آنها ارزان هستند و همچنین آنها را می‎توان هر زمان برچید و دوباره بازسازی کرد. می‌توان گفت که این پارتیشن‌های آلومینیومی بسیاری از مشکلات را در فضای اداری کاهش می‌دهند چرا که هم ارزان و مقرون‌به‌صرفه هستند و هم می‌توان آنها را هر زمان جمع کرد و برچید و دوباره بازسازی کرد و همچنین به آسانی قابل جدا سازی و حمل هستند.

ساختار اصلی پارتیشن‌های اداری اغلب از اسکلت‌های فلزی از جمله آلومینیوم است علت محبوبیت و پرطرفدار بودن این پارتیشن‌ها بخصوص در سازمان‌ها و ادارات، استحکام بالا در عین سبک بودن است.

می‌توان به چند مزیت سیستم پارتیشن‌های آلومینیومی اشاره کرد:

  • زیبایی در محیط
  • ذخیره کنندگان فضا
  • مقرون به صرفه و کاربردی
  • ایجاد یک حریم خصوصی
  • نورپردازی مناسب

فریم  پارتیشن اداری از آلومینیوم ساخته شده وجداره آنها با استفاده از mdfو شیشه کامل شده و پارتیشن‌های آلومینیومی قابلیت بازیافت دارند.

در این مقاله دو نوع از پارتیشن‌های آلومینیومی را بررسی می‌نماییم:

  • پارتیشن آلومینیوم تک جداره
  • پارتیشن آلومینیوم دو جداره

 هر نوع از این پارتیشن‌ها دارای یکسری ویژگی متمایز هستند.

در این پارتیشن‌ها از شیشه تک جداره یا دوجداره بسته به نیاز مشتری هنگام ساخت می‌توان استفاده نمود.

پارتیشن‌های آلومینیومی دو جداره

پارتیشن‌های دوجداره آلومینیومی به‌نوعی جداکننده می‌باشد که در فضاهای باز اداری و یا تجاری به جهت جداسازی فضاها به کاربرده می‌شوند و همچنین امکانات بیشتری نسبت به پارتیشن‌های تک جداره آلومینیومی دارند.

پارتیشن‌های آلومینیومی تک جداره

این نوع پارتیشن‌ها از فریم آلومینیوم و جداره‌های mdf و شیشه شکل گرفته‌اند که ابعاد جداره‌ها با توجه به نظر مشتریان نقابل تغییر است. ابعاد جداره‌ها به صورت ارتفاع کوتاه یا نیمه‌بلند یا بلند و تا ارتفاع سقف قابل تغییر استmdf  استفاده شده در این نوع پارتیشن به صورت ۶ میلیمتری و یا ۱۶ میلیمتری می‌باشد.

در پارتیشن‌های تک جداره فریم درب‌ها با فریم مخصوصی ساخته می‌شود تا تجهیزات قفل و یراق‌آلات را بتوان بر روی درب پیاده نمود. شیشه‌های مورداستفاده در این نوع پارتیشن با ضخامت ۴ میلیمتری و به صورت ساده یا تمام سند بلاست و یا سند بلاست راه مات می‌باشد.


تعداد بازدید : 1524

ارسال نظر

ارسال