آشنایی با محصولات برتر صنعت درب و پنجره

  • سه شنبه 12 بهمن 1400 ساعت 12:24

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: شیوع کرونا و پاندمی این بیماری، برروی بازار بسیاری از صنایع ازجمله صنعت در و پنجره تأثیرگذار بوده است.
آشنایی با محصولات برتر صنعت درب و پنجره

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، صنعت درب و پنجره‌سازی طی سال 2020 و اوایل 2021 رکود چشم‌گیری داشت. با این وجود برخی از محصولات این بازار، علیرغم رکود صنعت ساختمان، بسیار مورد توجه قرار گرفتند که می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • اسپیسرهای شرکت تکنوفورم (Technoform):

اسپیسرهای شرکت تکنوفورم از جنس فولاد ضد‌زنگ با هدایت حرارتی پایین و مواد ترموپلاستیک است.

اسپیسر جدید شرکت تکنوفورم با نام تجاری اسپیسر M دارای ترکیبی هیبریدی بوده که امکان خمش آن‌را در حالت سرد ممکن می‌کند.

این اسپیسرها از استحکام بالایی برخوردارند و لذا برای قاب‌های متوسط و بزرگ مناسب خواهند بود. می‌توان این اسپیسرها را در قاب‌هایی با انحنای بالا و خمیده نیز استفاده کرد چرا‌که انعطاف‌پذیری زیادی دارند.

اسپیسرهای فوق به‌صورت مات و غیرمات و در تنوع رنگی و ابعاد مختلف موجودند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.technoform.com مراجعه فرمایید.

 

  • درب‌های کشویی شرکت کریستال ویندوز (Crystalwindows):

درب‌های کشویی شرکت کریستال ویندوز برای فضاهای تنگ و کوچک بسیار مناسبند. سری درب‌های کشویی پاسیو وینیلی CVP-1100 knock-Down(KD) این شرکت در ابعاد 5 تا 6 فوت در بازار موجود بوده و برای راهروهای تنگ و فضای کوچک بسیار مناسب هستند.

این سری از درب‌های شرکت مزیت‌های زیادی دارند. از آن جمله می‌توان به گوشه‌های پنجره‌ها اشاره نمود که جوش داده شده و یا این‌که در کارخانه پوشش لعابی لازم برروی پنجره اعمال شده است. قاب 4 اینچی از پیش آماده شده در این پنجره‌ها به‌صورت مکانیکی بر شیشه‌ها متصل شده و برای نصب آماده است. لذا تنها ظرف چند ساعت می‌توان این مجموعه را نصب نمود.

این درب‌ها از جنس وینیل سفید اکسترودشده بوده و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که حمل‌ونقل، نصب، نگهداری و انبار این مجموعه آسان باشد. این درب‌ها گزینه‌ای مناسب برای خریداران و فروشندگان و توزیع‌کنندگان محسوب می‌شود چراکه فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.crystalwindows.com مراجعه فرمایید.

  • فریم‌های خاص شرکت PGT ویندوز (PGT Windows):

شرکت PGT ویندوز، دو سال قبل توانست با عرضه فریم‌های وینیلی تماماً مشکی خود نظر بسیاری را در بازار جلب نماید.

این شرکت توانست طی سال 2020، تحول در درب‌های مشکی خود ایجاد کرده و با فریم‌های داخلی و خارجی تمام مشکی بازار را متحول سازد.

امروزه این قاب‌ها در رنگ‌های مشکی و تمام سفید و چند رنگ مات دیگر عرضه می‌شوند. می‌توان فریم‌های مزبور را برروی پنجره‌های کشویی، درب‌های فرنچ (French) و سینگل هانگ (Single Hung) به‌کار برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.pgtwindows.com مراجعه فرمایید.

  • ماشین‌های شرکت OZ ماشین OZ-machine)):

شرکت oz ماشین، دستگاه‌های جدید کنترل پروفیل (Garnet XS4) CNC خود را به بازار معرفی کرده است. این دستگاه با توانایی بالاتر از معمول امکان ایجاد کانال، برش و پانچ برروی پروفیل‌های آلومینیومی و PVC را فراهم می‌سازد.

این دستگاه امکان هماهنگ‌سازی در چهار محور مختلف را دارد. گیره‌های نگهدارنده این دستگاه به‌صورت اتوماتیک عمل کرده و لذا فرآیند تولید آسان‌تر می‌شود.

از مزایای این دستگاه می‌توان به اتوماتیک‌بودن سیستم روغن‌کاری و اجزای انتقال اشاره نمود. همچنین موتور این دستگاه 5kw بوده که توان بالایی در این سری دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

شرکت OZ ماشین از اواخر سال 2020، این دستگاه‌ها را به بازار معرفی کرد و در سال 2021 اعلام نمود که دستگاه‌های فوق را اندکی ارتقاء داده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.oz-machine.com  مراجعه فرمایید.

  • آلومینیوم با شکلی شبیه مس از شرکت لاین‌تک(Linetec) :

آندایز نهایی بوردوکس شرکت لاین‌تک  (Linetec's Bordeaux)به‌گونه‌ای طراحی شده که نمایی شرابی‌رنگ به محصولات آلومینیومی ساختمانی می‌بخشد. این پرداخت هم برای محصولات به‌کار رفته در داخل و هم در خارج ساختمان کاربرد دارد.

تن شرابی با استفاده از فلزات قلع و مس در فرآیند آندایزینگ ایجاد می‌شود. می‌توان این پوشش پرداخت‌شده را برروی درب‌ها، پنجره‌ها، چهارچوب و قطعات دکوری نصب‌شده برروی در یا پنجره اعمال نمود.

به‌گفته‌ی مسئولین شرکت لاین‌تک، این لایه بسیار محیط زیست دوست بوده و این امکان را فراهم می‌سازد که شکل ظاهری آلومینیوم خام و بازیافت‌شده کاملاً شبیه مس باشد و ازطرفی محصولات این شرکت دیگر با مشکل خوردگی گالوانیک، لک و ... مواجه نباشند.

این لایه آندایز، مطابق و یا حتی بهتر از استاندارد AAMA-611 بوده و مشکل و تخریب ناشی از هوازدگی را ندارد (منظور، تخریب ناشی از قرارگرفتن درمعرض باد، باران و ... است) همچنین شرکت لینتک، تمامی محصولات خود را برای 5 سال ضمانت می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.linetec.com  مراجعه فرمایید.

  • پرس‌های ارتقاء‌یافته شرکت سوکاپ (Soukup):

شرکت سوکاپ به‌تازگی پرس هیدرولیک قاب‌های چوبی خود را ارتقاء داده است. پرس‌های FP32.1 ارتقاء‌یافته با تمرکز بر کاهش انرژی مصرفی، تسهیل استفاده و انعطاف‌پذیری قادرند به‌صورت عمودی و افقی تولید پروفیل داشته باشند. تسریع در تولید دستگاه‌ جدید به‌همراه سیستم اندازه‌گیری پیشرفته فشار و همچنین نصب خلاص‌کننده فلز عمودی برروی قطعات مرتبط با فشار هیدرولیک، ازجمله مزایای دستگاه‌های ارتقاء‌یافته می‌باشد.

به‌گفته‌ی مسئولین شرکت، این دستگاه قابلیت تنظیم گزینه‌های مختلفی را دارد که می‌توان برای کاربردهای خاص طراحی و از آن بهره‌برداری کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.soukup.cz  مراجعه فرمایید.

ترجمه: ‌نیکو هوشمند


تعداد بازدید : 524

ارسال نظر

ارسال