اطلاعیه‌های مهم ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته

  • چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 11:59

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: ستاد نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته در خصوص برگزاری نهمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته اطلاعیه هایی را منتشر کرد است. با نماوین همراه باشید...
اطلاعيه‌هاي مهم ستاد نمايشگاه بين‌المللي در و پنجره و صنايع وابسته

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته مخاطبین و بازدید کنندگان جهت ورود به نمایشگاه باید نسبت به خرید بلیت ورودی به مبلغ 20000 ریال اقدام نمایند. لیکن ستاد برگزاری نمایشگاه جهت دعوت از مخاطبین مورد نظر شرکت کنندگان، تعدادی کارت دعوت به مبلغ 10000 ریال در اختیار هر شرکت قرار می‌دهد که با ارائه این کارت‌ها نیازی به خرید بلیت ورودی نخواهد بود. لذا شرکت‌کنندگان محترم درصورت تمایل به خرید کارت دعوت بازدید لازم است با دفتر ستاد برگزاری تماس حاصل نمایند.

همچنین به‌منظور ایجاد هماهنگی و اطلاع شرکت‌کنندگان محترم از امور اجرایی پیش رو دستورالعمل و فرم‌های ضروری که از این مقطع به بعد موردنیاز شرکت‌کنندگان می‌باشد بر روی وب‌سایت نمایشگاه به آدرس www.titexgroup.com، لینک « فرم‌ها و دستورالعمل‌ها» قرارگرفته است.

کلیه موارد لازم‌الاجرا به‌ویژه جهت مراحل آماده‌سازی غرفه‌ها، در دستورالعمل عمومی و امور فنی درج شده است. لذا خواهشمند است حتماً دستورالعمل را مطالعه فرمایید.


تعداد بازدید : 801

ارسال نظر

ارسال