آغاز به‌کار نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان

  • چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 10:21

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان در محل نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.
آغاز به‌کار نمایشگاه صنعت ساختمان خوزستان

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان شامگاه گذشته در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از نمایشگاه های خوب ما است که هر سال در تقویم نمایشگاه های صنعت ساختمان گنجانده و به سراسر کشور ارسال می‌شود و امسال توفیق داریم هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان را برگزار کنیم.

رحیم جلیلی ادامه داد: در این نمایشگاه ۱۳۰ شرکت از استان‌های خوزستان، تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، فارس، یزد، اصفهان، البرز، آذربایجان شرقی و گلستان حضور دارند.

جلیلی با بیان اینکه امسال از نظر اقتصادی نسبت به سال گذشته وضعیت مطلوب تری نداریم اما در عین حال با استقبال خوب تولیدکنندگان و شرکت از نمایشگاه مواجه شدیم، تصریح کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان فضایی بالغ بر ۶ هزار متر مربع به خودش اختصاص داده است و مخاطبان اصلی این نمایشگاه نظام مهندسی ساختمان، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و انبوه سازان هستند که هرکدام تعداد زیادی اعضا دارند که از این نمایشگاه بازدید دارند .

وی افزود: با روندی که در پیش گرفتیم پیش بینی می کنیم در سال های آینده این موضوع نمایشگاهی را به تعداد بیشتر ارتقا و گسترش دهیم به عنوان مثال نمایشگاه های خاص آسانسور و یا در و پنجره داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان  عنوان کرد: امسال هم توانستیم ۳۰ نفر از کشور عراق دعوت کنیم تا از نمایشگاه بازدید داشته باشند و امیدواریم سال آینده حداقل ۱۰ واحد از کشورهای خارجی جهت شرکت در نمایشگاه دعوت کنیم.

 


تعداد بازدید : 404

ارسال نظر

ارسال